vivantis - internetové obchody

Vivantis spustil nový e-shop Vivantis.cz - 2015-04-13

Společnost Vivantis, která provozuje specializované e-shopy Krasa.cz, Parfemy.cz, Prozdravi.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz a Modnidoplnky.cz spustila nový internetový obchod na adrese www.vivantis.cz. Vivantis.cz  je nový shop, který spojuje výhody specializovaných obchodů a nabízí všechny jejich lifestylové komodity pohodlně a stylově na jednom místě.

“Naším cílem je nejen uspokojovat nákupní vášně žen, ale také je inspirovat a probouzet v nich lásku k módě, kosmetice a především k nim samým. A to nyní nově na jednom místě, v jednom nákupním košíku. Zákaznice mohou vybírat z široké nabídky více než 31 000 produktů kosmetiky, parfémů, hodinek, šperků, a módních doplňků,” prozrazuje Martin Rozhoň, ředitel internetových obchodů Vivantis.

„V létě rozšíříme nabídku také v oblasti oblečení a obuvi, ze kterých nyní vybíráme ty nejoblíbenější kousky. Klademe důraz především na kvalitu, originalitu a aktuálnost značkového zboží,” dodává Martin Rozhoň.

Nový e-shop dostal do vínku také nové logo, se kterým proběhl i kompletní redesign společnosti. „Logo v sobě pojí hravost, originalitu i lásku. „V“ je stylizované srdce, které symbolizuje pocit zamilovanosti, přesně v duchu hlavního claimu Zamilujte se. Font je originálním rukopisem, který se skvěle doplňuje s novým vizuálním stylem,“ komentuje nové logo Hana Hutlová, marketingová manažerka společnosti Vivantis. Autorem loga je grafik Jan Zábranský.

E-shop Vivantis.cz, oproti dosavadním specializovaným e-shopům, je designován tak, aby více vynikly jednotlivé produkty. Design je doplněn jemnou grafikou v základním neutrálním béžovém tónu a akcenty v pastelových barvách. „Tyto pastelové barvy jsou základem pro celou komunikaci, která bude hravá, pastelově barevná, se srdíčky, mašličkami a emocemi nabitými texty,“ přibližuje Hana Hutlová.

Vivantis.cz spojuje výhody dosavadních specializovaných shopů, jako jsou bleskově rychlá doprava s poštovným zdarma, více než 200 výdejních míst, 1 rok na vrácení nebo prodloužená záruka na hodinky a další. Ke stávajícím výhodám přidává nový shop navíc jednu velkou přednost: všechny komodity jsou k zakoupení na jednom místě. Nově Vivantis také prodloužil zákaznický servis až do 22 hodin.

A jaký osud čeká „speciálky“?

„Domény našich e-shopů jsou skutečně unikátní, a proto budou i nadále plnohodnotně fungovat. Parfemy.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz, Hodinky.cz a Sperky.cz mají pevnou pozici na trhu právě díky kvalitě svých domén, které jsou symbolem komodit, které prodávají. Tyto obchody proto budou specializovanou alternativou k hlavnímu multishopu,“ prozrazuje ředitel Vivantisu Martin Rozhoň.

„Prozdravi.cz bude vždycky stát tak trochu bokem, protože má speciální strategii, cílovou skupinu i komunikační téma zdraví, které vyžaduje individuální a citlivý přístup,“ doplňuje Martin Rozhoň, který dále prozrazuje: „Důvodů začít budovat Vivantis jako samostatnou značku bylo hned několik. Stávající a zvyšující se počet specializovaných e-shopů nebylo možné efektivně k zákazníkům komunikovat. Na trhu však rostou velmi silné konkurenční značky, kterým je potřeba se postavit. Bylo pro nás velmi drahé a prakticky nemožné budovat značku a tvořit vztah se zákazníkem pod 6 různými doménami. Znamenalo to také komplikace pro vstup na zahraniční trhy, kde bychom už nenašli tak kvalitní domény, jako máme v Čechách. Proto jsme pro zahraničí zvolili strategii fashion a lifestyle multishopu a obchodů specializovaných na komoditu zdraví, tedy alternativu k českému Prozdravi.cz. Díky tomu přibude již letos k Vivantis.sk také Vivantis.pl, Vivantis.com a další.“


O společnosti VIVANTIS
VIVANTIS a. s. je česká společnost, působící na internetovém trhu od roku 2001, se sídlem v Chrudimi. V roce 2014 do ní vstoupil strategický partner E-commerce Holding, který je spoluvlastněný skupinou Rockaway Jakuba Havrlanta a společností Czech Media Invest, Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Společnost VIVANTIS se zabývá především prodejem parfémů, hodinek, šperků, módy a produktů pro zdraví, krásu a životní styl na těchto internetových obchodech: Prozdravi.cz, Krasa.cz, Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Vivantis.cz, a Vivantis.sk. Cílem společnosti je stát se významným středoevropským prodejcem fashion a lifestyle komodit. Vlajkovou lodí je multishop Vivantis.cz, který v následujících letech pod stejným brandem vstoupí na trh sousedních evropských států. Jako první byl v listopadu 2014 spuštěn Vivantis.sk.

Zákazníkům internetových obchodů společnosti VIVANTIS a. s. již bylo odesláno více než 2 445 000 zásilek, měsíčně její shopy zaznamenají v průměru více než milion návštěv. Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Její internetové obchody získaly certifikaci APEK Certifikovaný obchod, což zákazníkům zaručuje jistotu bezpečného a bezproblémového nakupování. Zároveň společnost dodržuje APEK Kodex terminologie lhůt dodání, vždy poskytuje pravdivé informace o skladových zásobách a nabízí možnost vrácení zboží do jednoho roku bez udání důvodu.

 

www.vivantis.cz

Buďte ve spojení