Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

Česká Pošta

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Chcete změnit termín doručení?

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Zmeškali jste svůj balíček?

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.