DPD - doručení na adresu
Kdy se můžete těšit na svůj balíček?
Při objednávce do času uvedeného na rozcestníku dopravců vám bude balíček doručen již následující pracovní den. V případě pozdějšího objednání během dvou pracovních dnů. V okamžiku předání balíčku přepravci vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu. V den doručení Vám bude zaslána SMS s predikovaným časovým oknem doručení (okno je jednohodinové např. 12.45 – 13.45) Balíčky jsou standartně doručovány od pondělí do pátku v čase mezi 8-18 hod. SMS obsahuje i odkaz na aplikaci, kde je možné s řidičem komunikovat, dále je možnost zásilku přesměrovat na výdejnu, jinou adresu nebo směřovat zásilku na jiný doručující den.
Zmeškali jste svůj balíček?
Při nezastižení Vás kurýr informuje vzkazem v poštovní schránce a druhý den je zásilka opět dána na doručení. Pokusy o doručení jsou maximálně 3. Popřípadě je možné si zásilku přesměrovat na výdejní místo pick up point přes odkaz v avizační SMS či e-mailu.
Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?
Dostal se k Vám poškozený balíček, nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistil(a) až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo. Přepravní obal je na první pohled poničený nebo zdeformovaný. Při jakémkoli poškození zásilky je třeba vždy vyplnit zápis o škodě, a to ihned nebo nejpozději do 7 pracovních dnů od doručení poškozené zásilky, vždy ale až po převzetí zásilky. V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený. Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 7 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo odesílatele, aby reklamaci vyřídil.
Odkaz pro sledování balíčku naleznete zde: On-line sledování balíku DPD - https://www.dpd.com/cz/cs/