Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz
Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v  Nastavení soukromí.
Rozumím
Upravit nastavení soukromí
Více informací o ochraně soukromí
loading

Byl sám sebou a stal se jedním z nejúspěšnějších českých e-shopařů

Víte, kdo vlastně stojí za tím, že si můžete číst všechny naše fashion story? Kdo byl u samotného prvopočátku našeho e-shopu? Dovolte, abychom vám představili zakladatele Vivantisu - Martina Rozhoně :)

Z webu celostnímedicina.cz přes prozdravi.cz vybudoval za osmnáct let miliardovou společnost, která vám každý den v roce přináší vše - od kabelky po parfém. Když vám budu vyprávět příhěh jeho cesty za úspěchem, bude vám možná znít jako z amerického filmu. Začínal ve dvaceti letech při studiu vysoké školy a první zásilky odbavoval z obýváku. On se staral o marketing a programování, maminka nakupovala a balila zboží, babička vypisovala dobírkové lístky.

Jak se ale od prodeje doplňků stravy dostal až k parfémům nebo kosmetice? Přemýšlel o tom, co se na internetu ještě neprodává… A proto se vrhl na parfémy. Kdo by si je přeci kupoval, aniž by k nim přivoněl? Kromě toho byla výhodou jejich velikost. Vešly se snadno do polic v improvizovaném skladu – ložnici.

Něco končí a něco nového začíná

 

Martin Rozhoň poslední rok předával Vivantis skupině Mall Group.  „Vivantis je moje dítě, které už dospělo, a bylo na čase, abych ho opustil a nechal ho jít do světa,“ objasňuje svůj odchod z Vivantisu. „I když ve Vivantisu už nebudu, tak je to pro mě stejně určitou mou součástí. Budu ho vždy sledovat a podporovat i zvenčí,“ doplnil.

Z byznysu ale zcela neodešel. Věnuje se nyní start-upům, tedy malým, rozbíhajícím se projektům. „Tím, že jsem si tím prošel, vidím věci víc dopředu. Mám jim co dát a baví mě jim pomáhat,“ vysvětluje svůj nový zájem. Jeden z nich má něco společného i s Vivantisem. Většinou investuje spíše do online projektů, ale oslovil ho také start-up, který vyvíjí léčivo na rakovinu. Má totiž spojitost s produktem OVOSAN, který se právě na prozdravi.cz prodává od samého začátku. „Kdybych ten produkt vůbec neznal, tak bych do toho asi nešel,“ dodává.

A mimochodem, víte vlastně, co znamená název Vivantis? Byl inspirován latinským slovíčkem viva, které se překládá jako sláva. Takže Vivantis je vlastně takové oslavování. :) A zanedlouho bude co oslavovat také u Rozhoňových. Jejich tříčlenná rodinka se totiž brzy rozroste o dalšího člena. A ze všech nejvíc se na něj těší Martinova dcera Rozárka.



 

 

Rodina je jen jedna


I když opuštění Vivantisu nebylo pro Martina jednoduché, má teď na svou rodinu mnohem více času. Je evidentní, že si to všichni moc užívají. A po kom je vlastně jejich Rozárka? No, podle nás je skutečně mixem svých rodičů. Dravá po tatínkovi a něžná po mamince. Na vlastní oči i uši jsme mohli zažít, jak se z princezny v růžových šatičkách stal na tatínkův povel opravdový tygr. :) 

Když už jsme u Rozárčiných šatiček – ptáte se, v čem se obě dámy cítí samy sebou? Pro Martinovu manželku Petru to jsou jednoznačně přírodní materiály: „Mám ráda pestré barvy. V létě mě téměř neuvidíte v ničem jiném než v šatech a žabkách,“ přiznává Petra. A Rozárka? Ta, jako snad každá malá holčička, miluje růžovou.

 

Kde a v čem se Martin cítí sám sebou?

 

Tohle léto si Rozhoňovi užívají. Čekání na miminko si krátí na chalupě, kde se můžou schovat před tropickými teplotami, relaxovat, a hlavně si ho tam užívá jejich tříletá dcera Rozárka. Všichni tři se čas od času vydají na projížďku na kole a jedním z nejčastějších cílů je Hospitál Kuks. Učarovala jim nejen samotná barokní stavba, ale i Braunovy sochy ctností a neřestí a nedaleký betlém. Takže místo pro focení bylo už do začátku jasné. :) A nutno říct, že Rozhoňovi vybrali perfektně. Navíc Martin, Petra i Rozárka to s objektivem umí, takže ačkoliv bylo opravdu horké srpnové pondělí, všechno šlo jako po másle.

A v čem se Martin cítí sám sebou nejen před objektivem, ale i v běžném životě? Téměř vždy dává přednost jednobarevnému oblečení. Jeho oblíbenými barvami jsou šedá, bílá a modrá. Pravděpodobně ho nepotkáte v kouscích s extravagantními vzory nebo s velkými logy. Má radši tlumenější tóny a potrpí si spíš na pohodlí a sportovní eleganci.

Co zbývá říct na závěr? Jedna Martinova kolegyně o něm často říkává, že je takovým „Mirkem Dušínem českého internetu“. A přestože už ve Vivantisu nebývá tak jako dřív, jeho životní hodnoty, jakými jsou pravda, optimismus a nadšení, ve Vivantisu přetrvávají.

Zaujala vás fashion story s Rozhoňovými? Řekněte o ní svým přátelům a můžete se podívat i na rozhovor s Martinem.

info@vivantis.cz10-18 hod. 468 006 315
Blesková doprava
dnes u nás, zítra u vás
x