loading

Informace o doručení balíčku PPL

Kdy se můžete těšit na svůj balíček?

Řidič Vám v den doručení zavolá, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka Vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale můžete si ji upřesnit po kontaktu s řidičem.

Zmeškali jste svůj balíček?

Nezoufejte, v případě, že Vás řidič doma nezastihne, pokusí se doručit Vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Pokud Vás nezastihne ani druhý den, zanechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení je v případě platby dobírkou 10 dní, nebo 3 dny při platbě předem. Pokud si nevyzvednete zásilku po dobu uložení, vrátí se nám automaticky zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

Při převzetí zásilky od řidiče PPL si zkontrolujte celistvost a neporušenost obalu. V případě, že je obal nějakým způsobem poškozen, uveďte tuto informaci do přebíracího protokolu. Pokud byste po rozbalení zásilky zjistili jakékoliv poškození obsahu, nahlaste tuto skutečnost přímo na přepravce, společnost PPL, vyplněním formuláře Reklamační formulář.

Využijte aplikaci PPL

Můžete také využít aplikaci PPL pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pobočky: Aplikace pro iPhone a Android.

info@vivantis.cz10-18 hod. 468 006 315
Vybírejte z 37 844 produktů
od kabelky po parfém
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni