
Většina žen má nákupy jednoduše v krvi. Milujeme hezké a kvalitní věci, rády se líbíme nejen svému okolí, ale také samy sobě. Čas od času to dokonce potřebujeme. Nová kabelka dokáže narovnat nepříjemný pocit z ranní porady se šéfem a takové pronakupované odpoledne s kamarádkou? To vydá za několik hodin v posilovně. Teda alespoň se to říká…
Ponořte se do listopadové inspirace s Káťou Pechovou věnované všem shopaholičkám a shopaholikům.


…vedou na výdejnu pro balíček! Výdejny e-shopů se staly novými křižovatkami obchodu a pohybu. V určitou dobu to byl jediný možný sociální kontakt mimo rodinu, které mnohé z nás měly. A tak jsme jej hojně využívaly. Vždyť co je lepší, než si pěkně v klidu vybrat, proklikávat se pomyslnými stojany s oblečením, policemi s kosmetikou a parfémy, vybírat šperky a hodinky nebo prostě cokoli, co mi padne do oka. A pak jen vyběhnout ven, na čerstvý vzduch a vydat se procházkou na výdejnu, kde si svůj zabalený nákup jednoduše vyzvednu?
Zlí jazykové tvrdí, že pravověrné shopaholičky na e-shopech nenakupují, protože jakmile u běhání po obchodech neprodřeš alespoň jedny střevíčky měsíčně, jsi houby shopaholik. To je ovšem mýtus. Modří vědí, že online toho stihneš víc, dokonce můžeš nakupovat ve více obchodech najednou, libovolně se v nich přepínat a vrátit se klidně několikrát po sobě.




Svátek všech shopaholiků je bezesporu Black Friday, který se kvapem blíží. Termín Černý pátek pochází z USA, kde připadá na čtvrtý pátek v listopadu a je to pátek hned po Díkuvzdání. Původně označoval rušný silniční provoz den po svátku, později jej využili obchodníci pro zavedení výrazných slev a výprodejů. Black Friday se stal pomyslným startem vánočních nákupů, kdy se ceny snižují a peněženky vyprazdňují…




Pařížanka je takový náš po generace zažitý ideál. Představujeme si Bridgitte Bardot nebo Audrey Tautou, jak v červeném baretu pobíhá po nábřeží Seiny na vysokých podpatcích a čeká na svého vyvoleného. Samozřejmě už dnes víme, že to mají trochu jinak, ale ten nádech romantiky, punc absolutní elegance a smysl pro detail a sladění dokonalého outfitu tam prostě je. A výrazné líčení rtů, nezapomínejte.
Kátě outfit á la Pařížanka na nákupech dokonale padl, cítila se v něm skvěle a rozhodně by v něm nějaký ten nakupovací maraton s přehledem zvládla. A který ze 3 outfitů byste na nákupy zvolili vy? Nebo dáte přednost shopování z domova pěkně v pohodlných teplákách, s kávou v jedné ruce a myší v druhé?


