loading

01THE ONE – Jednoznačně originální hodinky

Před více než 10 lety, Anton Kraft, muž, kterého můžete vidět na obrázku, dostal zajímavý nápad. Chtěl začít s výrobou takových hodinek, které by se lišily od všech ostatních a tímto krokem, tak udělat revoluci na trhu náramkových hodinek. Lidé by na svých rukou nosili tzv. LED displeje a čas by zjišťovali pomocí binárního systému. Jeho představa byla skutečně nadpozemská, avšak na tehdejší dobu nerealizovatelná, proto svůj nápad alespoň zaregistroval pod právní ochranu a pevně věřil, že si svůj sen jednou splní.

V roce 2005 se Anton seznámil se svými nynějšími přáteli Drorem a Benzinem, kteří mu jako vlastníci výrobních prostředků v Hongkongu pomohli zajistit potřebné technické znalosti. Tímto krokem se začala rýsovat Antonova vize 01THE ONE a byly tak položeny základy nové společnosti Timetechnology.


Limitovaná edice hodinek inspirovaná Romerem Brittem
Nikdy předtím nezpůsobily hodinky takový rozruch, jako při vydání edice hodinek 01THE ONE. Celá modelová řada této značky, dříve známé jako Binary Watch, se do Evropy dostala v roce 2005. Nadčasová LED technologie, futuristický vzhled a unikátní zobrazení času v binárním kódu bylo revolucí v dosavadní nabídce hodinek nejen v Německu, ale na trhu celkově.

Po čistě binárních hodinkách následovaly další modely s různými inovativními systémy zobrazování času. Na novou uměleckou sérii hodinek si dělaly zálusk mnohé celebrity, přestože jim jsou neustále nabízeny i hodinky všech jiných značek. Rozdíl je ale v tom, že 01 THE ONE jim za nošení hodinek nemusí platit. Tato limitovaná edice se stala žádaným módním doplňkem, kterým se může honosit jen 600 vybraných osobností na této planetě. Nejedná se pouze o známé osobnosti, ale i o lidi, kteří měli to štěstí a okamžitě objevili tyto tři modely hodinek, navržené pop artovým géniem Josephem Bauerem, který spustil módní revoluci. 

Kampaň v mnohém připomínala casting pro reality show, ve kterém se celebrity snažily uspět ve výběrovém řízení a hodinky tak získat. Z něho zakladatel 01 THE ONE Anton Kraft automaticky vyřazoval kandidáty typu Heidi KLum nebo Tyra Banks. Když zmizelo dalších 600 hodinek, na seznamu čekatelů, na které se nedostalo, zůstaly například i děti Brada Pita a Angeliny Jolie. Přísná výběrová kritéria například ignorovala známé top celebrity, které jsou zvyklé na okázalé dárkové tašky a placený sponzoring. Místo toho byly vybírány osobnosti s vlastním módním stylem a nadšením pro 01 THE ONE.

Jednou z takových osobností je například Sandy Meyer-Woelden, která hodinky z nové edice 01THE ONE nosila během televizního vysílání německé stanice VIVA  (obdoba MTV) a během Comet Awards 2009. Dalším milovníkem těchto hodinek je umělec Romero Britto, který má hodinky 01THE ONE ve velké oblibě a který se bude spolupodílet na přípravě další kolekce. Vznikly tak základy pevné a kreativní spolupráce mezi tímto umělcem a majitelem značky Antonem Kraftem, který říká: „Romero je schopný prodat své umění za miliony dolarů. Najednou jsou naše hodinky schopné zachytit kreativní vizi a vytvořit poptávku po umění na vašem zápěstí!“.

THE ONE
nedávno rozšířila svoje pole působnosti také na sportovní trh. Společnost Antona Krafta se zúčastnila jednání s Davidem Hayem, soupeřem známého boxera v těžké váze Wladimira Klitschka. Cílem sponzoringu bylo zviditelnit značku v rámci boje o titul mistra světa. Nicméně po obrovském šílenství, které kolem hodinek propuklo, už další investice do propagace nebyla potřeba.

„Peníze raději investujeme do castingů pro celebrity“, říká Anton Kraft s úsměvem. Více informací o chystaných casting show a dalších akcích se můžete dozvědět na twitteru.


Aktuální články

  • Proč zvolit kosmetiku Weleda?

    Weleda je přírodní kosmetika, jejíž filozofie spočívá v dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. Až 83 % z rostlinných surovin, jenž tato značka využívá, se pěstuje pouze v ekologickém zemědělství nebo se získává z ekologicky kontrolovaných zdrojů ve volné přírodě. Pojďme se podívat pod pokličku této oblíbené značky, která se vyvinula v celosvětovou společnost zabývající se zdravím.   Ke kořenům značky Weleda Weleda...

  • Co dělat, aby vůně déle vydržela?

    Známe to asi všichni, koupíme si drahý parfém, který nám zpočátku voní velmi intenzivně, ovšem už kolem oběda vůni cítíme jen lehce a odpoledne prakticky vůbec. Samozřejmě hodně záleží na to, jak je parfém výrazný a kolik jsme si jej na sebe nastříkali. Existuje pár triků, které nám pomohou vůni zintensivnět a také prodloužit. Samozřejmě se o ně s vámi rádi podělíme. Vůně nás dokáže ovlivnit Výběr vůně bychom neměli podceňovat, protože má velký vliv na...

  • V čem je kouzlo perel?

    Bára z kanálu Barušminky natočila video, aby nás dokonale seznámila s pravými perlami od JwL Jewellery. Váháte-li, zda si pořídit perlový náhrdelník, pak vězte, že je nejvyšší čas alespoň jeden zakoupit.  Každá žena by je měla mít doma, hodí se zejména do společnosti, dokážou oživit outfit.   Kráska z hlubin Málokterý šperk je tak něžný a podtrhuje naši krásu, jako právě perly. Ty jsou již od pradávna považovány za symbol luxusu a bohatství . Na první...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Blesková doprava
dnes u nás, zítra u vás
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni