Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

Adidas – to nejsou jen značkové boty a oblečení!

 

Krátce o historii značky

Mezi ikony světového sportu, oblečení a lifestylových doplňků zcela nepochybně patří značka Adidas, založená Adolfem Dasslerem. Po hádce a rozchodu se svým bratrem Rudolfem dávají oba vzniknout světovým legendám. Adolf zakládá vlastní firmu Adidas, jeho starší bratr Rudolf značku Puma. Roku 1950 kupuje Adolf Dassler od finské firmy Karhu Sports logo tří pruhů a vzniká tak jedno z nejslavnějších označení světa – tři pruhy Adidas.

V duchu Adidas

Inovace vždy byla a zůstává hlavním zájmem, na který značka klade důraz. Světovými tvářemi značky byli a jsou moderní sportovci světových jmen, jako například Emil Zátopek, David Beckham, Anna Kurnikovová nebo Petr Čech. Značku v současnosti tvoří také řada lifestylových doplňků, parfémů, slunečních brýlí, hodinek, baseballových čepic, sportovních tašek, slunečních brýlí a pomůcek nebo spodního prádla.

Adidas vůně

Parfémy Adidas jsou laděny do uvolněných tónů a jejich sportovní ingredience z nich činí opravdové skvosty. Řady aktivních deodorantů jsou pak vyvíjeny přímo ve spolupráci se špičkovými světovými sportovci. Pánské řady Team Force nebo Fresh Impact jsou cíleně zaměřeny na sportovně založené jedince, zatímco u dámských vůní se jedná o smyslnou kombinaci pohody a šarmu. Ten nabízí jemné kolekce Free Emotion a Natural Vitality. Značka Adidas nabízí v každém ze svých výrobků, bez ohledu na jeho charakter, klasiku a jistotu nevšední kvality a originality. Vůně, které značka prezentuje, jsou finančně dostupné a velmi oblíbené. Nejslavnější tři pruhy světa tak i dnes patří právem mezi to nejlepší, co si můžete dopřát.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy