Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz
Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v  Nastavení soukromí.
Rozumím
Upravit nastavení soukromí
Více informací o ochraně soukromí
loading

Baselworld 2009: Doba přeje připraveným

Baselworld, tradiční veletrh šperků a hodinek ve švýcarské Basileji, letos v březnu potvrdil, že celosvětová hospodářská krize může být pro silné hráče zajímavou obchodní příležitostí. I přes aktuální ekonomickou situaci totiž prodej luxusních šperků a hodinek na některých trzích roste. Navíc je patrné, že zákazníci, kteří si mohou dovolit luxus nyní, ze svých nároků nebudou příliš slevovat ani v budoucnu.

Světoznámý veletrh Baselworld 2009 nabídl tradičně řadu skvostů. Renomované módní firmy jako Dior, Chanel, Versace, Tiffany či Swarovski podpořily vystavením svých špičkových modelů všeobecnou domněnku, že hospodářská krize znepříjemní život slabým hráčům a nabídne zajímavé příležitosti připraveným. K současným trendům patří pouzdra z růžového zlata a stále častěji také z keramiky. V centru zájmu jsou rovněž masivní sportovní modely a tradičním evergreenem je použití diamantů. Současný design stále kopíruje některé osvědčené prvky, jakými jsou například výrazné over-sized modely. Patrný je ústup od výrazné křiklavosti a agresivity. Tvary i zdobení nových modelů lze ve srovnání s předchozími až extravagantními kusy označit jako klidnější podzim po velmi horkém létě.

Ženy v černém

Mezi ženskými hodinkami se to na veletrhu hemžilo řadou novinek. V posledních letech příjemně překvapuje dámy společnost Hugo Boss, dříve všeobecně považovaná spíše za mužsky orientovanou značku. Výraznou pozornost začíná věnovat právě ženám a její letošní produktová řada kopíruje hned několik moderních prvků. Hodinky Hugo Boss vkusně kombinují robustní vzhled s elegantním stylem a špičkovou kvalitou. Modely jsou vyvinuty v úzké spolupráci s věhlasnými švýcarskými hodinářskými designéry za použití těch nejlepších materiálů.

Azurová perla

Luxusní módní značka Lacoste letos nabídla ženám svou novou kolekci hodinek. Tyto modely se mohou stát, podobně jako stejnojmenné město na Azurovém pobřeží, „perlami“ na rukách svých majitelek. Lacoste neustupuje od tradiční jemné elegance a komfortu. V nové nabídce se objevují především modely hodinek jednoduchého elegantního tvaru. Na tuzemském trhu budou novinky k dostání již v průběhu června.


Aktuální články

  • Jak zjistit velikost prstenu tajně i netajně

    Chcete okroužkovat svou drahou polovičku? Nebo chcete udělat radost novým prstýnkem sami sobě? Zajít do nejbližšího kamenného zlatnictví a vyzkoušet si prstýnek přímo na místě je na jednu stranu varianta nejjednodušší, na druhé straně někdy dost nepraktická. Zlatnictví buď není úplně dostupné, má nedostatečnou nabídku, nebo prostě nechcete zkazit překvapení… Takže jak na to?   Rádi bychom vás inspirovali, jak vybrat tu správnou velikost. Jeden z těchto...

  • Hit, který vás dostane – hodinky s duhou

    Hledáte něco originálního, neotřelého, co jen tak nikdo nemá? Hodinky s vodotryskem jsou již pasé, nyní frčí hodinky s duhou! Zaujmou na první pohled každého, září na míle daleko a navíc vám vnesou do života pozitivní náladu. A co je nejlepší, když točíte ručičkami, mění se barva ciferníku. O krok napřed Většina z nás touží stále po něčem novém , co jen tak někdo nemá. Proto jsme do naší nabídky zařadili velmi originální hodinky s duhou , které...

  • Skvělá péče o pokožku švýcarské kosmetiky Fenjal

    Objevte sílu kosmetických produktů Fenjal, které jsou maximálně šetrné k naší pokožce. V nabídce najdeme sprchové gely, tělová mléka, přípravky do koupele i deodoranty. Všechny tyto výrobky zanechávají pocit absolutní čistoty, pleť je hebká a dokonale vyživená   Poklad ze Švýcarska Přestože o této značce možná slyšíte poprvé, není na trhu žádným nováčkem. Již v roce 1962 uvedla na trh revoluční přípravek , kterým byl krémový olej do koupele . V té době...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Vybírejte z 46 251 produktů
od kabelky po parfém
x