loading

Baselworld 2009: Doba přeje připraveným

Baselworld, tradiční veletrh šperků a hodinek ve švýcarské Basileji, letos v březnu potvrdil, že celosvětová hospodářská krize může být pro silné hráče zajímavou obchodní příležitostí. I přes aktuální ekonomickou situaci totiž prodej luxusních šperků a hodinek na některých trzích roste. Navíc je patrné, že zákazníci, kteří si mohou dovolit luxus nyní, ze svých nároků nebudou příliš slevovat ani v budoucnu.

Světoznámý veletrh Baselworld 2009 nabídl tradičně řadu skvostů. Renomované módní firmy jako Dior, Chanel, Versace, Tiffany či Swarovski podpořily vystavením svých špičkových modelů všeobecnou domněnku, že hospodářská krize znepříjemní život slabým hráčům a nabídne zajímavé příležitosti připraveným. K současným trendům patří pouzdra z růžového zlata a stále častěji také z keramiky. V centru zájmu jsou rovněž masivní sportovní modely a tradičním evergreenem je použití diamantů. Současný design stále kopíruje některé osvědčené prvky, jakými jsou například výrazné over-sized modely. Patrný je ústup od výrazné křiklavosti a agresivity. Tvary i zdobení nových modelů lze ve srovnání s předchozími až extravagantními kusy označit jako klidnější podzim po velmi horkém létě.

Ženy v černém

Mezi ženskými hodinkami se to na veletrhu hemžilo řadou novinek. V posledních letech příjemně překvapuje dámy společnost Hugo Boss, dříve všeobecně považovaná spíše za mužsky orientovanou značku. Výraznou pozornost začíná věnovat právě ženám a její letošní produktová řada kopíruje hned několik moderních prvků. Hodinky Hugo Boss vkusně kombinují robustní vzhled s elegantním stylem a špičkovou kvalitou. Modely jsou vyvinuty v úzké spolupráci s věhlasnými švýcarskými hodinářskými designéry za použití těch nejlepších materiálů.

Azurová perla

Luxusní módní značka Lacoste letos nabídla ženám svou novou kolekci hodinek. Tyto modely se mohou stát, podobně jako stejnojmenné město na Azurovém pobřeží, „perlami“ na rukách svých majitelek. Lacoste neustupuje od tradiční jemné elegance a komfortu. V nové nabídce se objevují především modely hodinek jednoduchého elegantního tvaru. Na tuzemském trhu budou novinky k dostání již v průběhu června.


Aktuální články

  • Proč zvolit kosmetiku Weleda?

    Weleda je přírodní kosmetika, jejíž filozofie spočívá v dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. Až 83 % z rostlinných surovin, jenž tato značka využívá, se pěstuje pouze v ekologickém zemědělství nebo se získává z ekologicky kontrolovaných zdrojů ve volné přírodě. Pojďme se podívat pod pokličku této oblíbené značky, která se vyvinula v celosvětovou společnost zabývající se zdravím.   Ke kořenům značky Weleda Weleda...

  • Co dělat, aby vůně déle vydržela?

    Známe to asi všichni, koupíme si drahý parfém, který nám zpočátku voní velmi intenzivně, ovšem už kolem oběda vůni cítíme jen lehce a odpoledne prakticky vůbec. Samozřejmě hodně záleží na to, jak je parfém výrazný a kolik jsme si jej na sebe nastříkali. Existuje pár triků, které nám pomohou vůni zintensivnět a také prodloužit. Samozřejmě se o ně s vámi rádi podělíme. Vůně nás dokáže ovlivnit Výběr vůně bychom neměli podceňovat, protože má velký vliv na...

  • V čem je kouzlo perel?

    Bára z kanálu Barušminky natočila video, aby nás dokonale seznámila s pravými perlami od JwL Jewellery. Váháte-li, zda si pořídit perlový náhrdelník, pak vězte, že je nejvyšší čas alespoň jeden zakoupit.  Každá žena by je měla mít doma, hodí se zejména do společnosti, dokážou oživit outfit.   Kráska z hlubin Málokterý šperk je tak něžný a podtrhuje naši krásu, jako právě perly. Ty jsou již od pradávna považovány za symbol luxusu a bohatství . Na první...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Nakup teď a zaplať
až po výplatě.
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni