loading

BRUNO BANANI: šarm, styl a dobré nápady z Německa

Bruno Banani je mladá a dravá značka vyznačující se typickými italskými rysy. Je svěží, plná života a svým zaujetím v designu, prvotřídních tvarech a také jménem jako by vypadla z oka řadě podobných světových značek, které se narodily na Apeninském poloostrově. Nenechte se však mýlit, tato opravdu unikátní a úspěšná firma má svoje rodiště v sousedním Německu.

To nejlepší z východu i ze západu
Roku 1993 přišla na světlo světa myšlenka založit novou jasně formovanou značku, která by využila situace panující v Německu krátce po jeho sjednocení. Bývalý šéf polostátní textilní firmy Tricotex z východního Německa, Wolfgang Jasser, měl dostatek zkušeností a novodobý podnikatel Klaus Jungwickel zase malou firmu s 30 zaměstnanci v Mittelbachu. Dali tedy dohromady to nejlepší z východu i ze západu své země a značka Bruno Banani byla na světě.

Od trenýrek po parfémy
Prvním a zároveň nejlepším artiklem nové firmy se stalo spodní prádlo. Tvůrci dokázali během několika málo let naprosto unikátním a do té doby nevídaným způsobem svoje výrobky propagovat, není tedy divu, že se brzy staly jednou z nejrychleji rostoucích německých firem. Postupem času se, jak je již v této branži zvykem, sortiment začal rozšiřovat o tradiční produkty, jako jsou hodinky, parfémy, šperky, plavky a plážové oblečení, ložní prádlo, boty, sluneční brýle a jiné módní doplňky.

Převratné světové testy
Základním mottem značky Bruno Banani je být nejlepší. Wolfgang Jasser vyžadoval, aby výrobky jeho značky byly unikátní a patřily mezi opravdu nejlepší na světě. Proto se rozhodl k netradičnímu kroku a začal spodní prádlo testovat zcela originálním způsobem, čímž přitáhl pozornost mezinárodních médií. První test s názvem „test 10.000 km“ proběhl v roce 1996, kvalita spodního prádla byla prověřována během expedice v Africe po starých zlatokopeckých cestách. Poté následovaly testy, které zkoušely prádlo Bruno Banani například na orbitální stanici MIR, v hloubce 4.800 m pod hladinou moře nebo bylo spodní prádlo za pomocí speciálních urychlovačů vrháno rychlostí přesahující neuvěřitelných 239.000 km/h a stalo se tak opravdu nejrychlejším spodním prádlem na světě.

Trenýrková hlídka
Dosud poslední a nejprovokativnější test proběhl v roce 2007. Tehdy vyšly do ulic okouzlující, atraktivní dívky, které si říkaly trenýrková hlídka, na sobě měly speciální kostýmy Bruno Banani hlídek a kontrolovaly stav spodního prádla u kolemjdoucích mužů. Měl to být provokativní kousek poukazující na skutečnost, že 18,1% mužů si dle výzkumů nemění každý den své spodní prádlo.

Parfémy s tradicí
I když lze značku Bruno Banani označit spíše jako specialistu na spodní prádlo, i ostatní jeho aktivity dodržují základní krédo – být nejlepší. Od roku 2000 to dokazuje i na poli parfémů, které oslňují nejen svojí podmanivou vůní, ale i provokativně krásným designem flakonů. V roce 2007 tak například famózní série Magic vyhrává hned dvě ceny veřejnosti za parfémy Magic Woman a Magic Man. Jsou určeny pro nespoutané muže a vášnivé ženy a stejně jako všechny další výrobky neotřelé a svěží značky, jsou i ony právem v centru zájmu všech moderních zákazníků. To ostatně dokazují i další skvělé vůně jakými jsou úchvatná ženská sada Magical Collection nebo nejnovější produkt z dílny značky Bruno Banani Made for Men.

Výběr podle vkusu
Patříte-li mezi moderní, rychlé a živé lidi nebo spíše dáváte přednost stereotypu a klidu, najdete si v nabídce německé značky to své. Pro obě skupiny je totiž určena široká škála výrobků Bruno Banani.  Těm prvním dá ještě více prostoru pro vyniknutí jejich svobody, energie a chuti do života.  A těm druhým zase ukáže, že život se dá žit i s jiskrou v oku a trochou elegantní provokace.

 


Aktuální články

  • Proč zvolit kosmetiku Weleda?

    Weleda je přírodní kosmetika, jejíž filozofie spočívá v dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. Až 83 % z rostlinných surovin, jenž tato značka využívá, se pěstuje pouze v ekologickém zemědělství nebo se získává z ekologicky kontrolovaných zdrojů ve volné přírodě. Pojďme se podívat pod pokličku této oblíbené značky, která se vyvinula v celosvětovou společnost zabývající se zdravím.   Ke kořenům značky Weleda Weleda...

  • Co dělat, aby vůně déle vydržela?

    Známe to asi všichni, koupíme si drahý parfém, který nám zpočátku voní velmi intenzivně, ovšem už kolem oběda vůni cítíme jen lehce a odpoledne prakticky vůbec. Samozřejmě hodně záleží na to, jak je parfém výrazný a kolik jsme si jej na sebe nastříkali. Existuje pár triků, které nám pomohou vůni zintensivnět a také prodloužit. Samozřejmě se o ně s vámi rádi podělíme. Vůně nás dokáže ovlivnit Výběr vůně bychom neměli podceňovat, protože má velký vliv na...

  • V čem je kouzlo perel?

    Bára z kanálu Barušminky natočila video, aby nás dokonale seznámila s pravými perlami od JwL Jewellery. Váháte-li, zda si pořídit perlový náhrdelník, pak vězte, že je nejvyšší čas alespoň jeden zakoupit.  Každá žena by je měla mít doma, hodí se zejména do společnosti, dokážou oživit outfit.   Kráska z hlubin Málokterý šperk je tak něžný a podtrhuje naši krásu, jako právě perly. Ty jsou již od pradávna považovány za symbol luxusu a bohatství . Na první...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Nakup teď a zaplať
až po výplatě.
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni