loading

BRUNO BANANI: šarm, styl a dobré nápady z Německa

Bruno Banani je mladá a dravá značka vyznačující se typickými italskými rysy. Je svěží, plná života a svým zaujetím v designu, prvotřídních tvarech a také jménem jako by vypadla z oka řadě podobných světových značek, které se narodily na Apeninském poloostrově. Nenechte se však mýlit, tato opravdu unikátní a úspěšná firma má svoje rodiště v sousedním Německu.

To nejlepší z východu i ze západu
Roku 1993 přišla na světlo světa myšlenka založit novou jasně formovanou značku, která by využila situace panující v Německu krátce po jeho sjednocení. Bývalý šéf polostátní textilní firmy Tricotex z východního Německa, Wolfgang Jasser, měl dostatek zkušeností a novodobý podnikatel Klaus Jungwickel zase malou firmu s 30 zaměstnanci v Mittelbachu. Dali tedy dohromady to nejlepší z východu i ze západu své země a značka Bruno Banani byla na světě.

Od trenýrek po parfémy
Prvním a zároveň nejlepším artiklem nové firmy se stalo spodní prádlo. Tvůrci dokázali během několika málo let naprosto unikátním a do té doby nevídaným způsobem svoje výrobky propagovat, není tedy divu, že se brzy staly jednou z nejrychleji rostoucích německých firem. Postupem času se, jak je již v této branži zvykem, sortiment začal rozšiřovat o tradiční produkty, jako jsou hodinky, parfémy, šperky, plavky a plážové oblečení, ložní prádlo, boty, sluneční brýle a jiné módní doplňky.

Převratné světové testy
Základním mottem značky Bruno Banani je být nejlepší. Wolfgang Jasser vyžadoval, aby výrobky jeho značky byly unikátní a patřily mezi opravdu nejlepší na světě. Proto se rozhodl k netradičnímu kroku a začal spodní prádlo testovat zcela originálním způsobem, čímž přitáhl pozornost mezinárodních médií. První test s názvem „test 10.000 km“ proběhl v roce 1996, kvalita spodního prádla byla prověřována během expedice v Africe po starých zlatokopeckých cestách. Poté následovaly testy, které zkoušely prádlo Bruno Banani například na orbitální stanici MIR, v hloubce 4.800 m pod hladinou moře nebo bylo spodní prádlo za pomocí speciálních urychlovačů vrháno rychlostí přesahující neuvěřitelných 239.000 km/h a stalo se tak opravdu nejrychlejším spodním prádlem na světě.

Trenýrková hlídka
Dosud poslední a nejprovokativnější test proběhl v roce 2007. Tehdy vyšly do ulic okouzlující, atraktivní dívky, které si říkaly trenýrková hlídka, na sobě měly speciální kostýmy Bruno Banani hlídek a kontrolovaly stav spodního prádla u kolemjdoucích mužů. Měl to být provokativní kousek poukazující na skutečnost, že 18,1% mužů si dle výzkumů nemění každý den své spodní prádlo.

Parfémy s tradicí
I když lze značku Bruno Banani označit spíše jako specialistu na spodní prádlo, i ostatní jeho aktivity dodržují základní krédo – být nejlepší. Od roku 2000 to dokazuje i na poli parfémů, které oslňují nejen svojí podmanivou vůní, ale i provokativně krásným designem flakonů. V roce 2007 tak například famózní série Magic vyhrává hned dvě ceny veřejnosti za parfémy Magic Woman a Magic Man. Jsou určeny pro nespoutané muže a vášnivé ženy a stejně jako všechny další výrobky neotřelé a svěží značky, jsou i ony právem v centru zájmu všech moderních zákazníků. To ostatně dokazují i další skvělé vůně jakými jsou úchvatná ženská sada Magical Collection nebo nejnovější produkt z dílny značky Bruno Banani Made for Men.

Výběr podle vkusu
Patříte-li mezi moderní, rychlé a živé lidi nebo spíše dáváte přednost stereotypu a klidu, najdete si v nabídce německé značky to své. Pro obě skupiny je totiž určena široká škála výrobků Bruno Banani.  Těm prvním dá ještě více prostoru pro vyniknutí jejich svobody, energie a chuti do života.  A těm druhým zase ukáže, že život se dá žit i s jiskrou v oku a trochou elegantní provokace.

 


Aktuální články

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

  • Co jsou to NICHE parfémy a proč byste je měli chtít?

    Pokud ještě neznáte NICHE parfémy, je nejvyšší čas si je pořídit. Do naší nabídky vůní jsme pro vás nově zařadili právě tento typ parfémů, které mají luxusní přísady, nejsou tak snadno dostupné jako běžné známější značky a především jsou originální. Pro tyto výrobky je typická mnohaletá tradice, vzácné ingredience a luxusní flakony, ve kterých jsou k dostání. Kouzlo jedinečnosti Pokud slyšíte výraz „niche“ poprvé, pak vězte, že v překladu to znamená „...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Blesková doprava
dnes u nás, zítra u vás
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni