Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení ZDARMA
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

BRUNO BANANI: šarm, styl a dobré nápady z Německa

Bruno Banani je mladá a dravá značka vyznačující se typickými italskými rysy. Je svěží, plná života a svým zaujetím v designu, prvotřídních tvarech a také jménem jako by vypadla z oka řadě podobných světových značek, které se narodily na Apeninském poloostrově. Nenechte se však mýlit, tato opravdu unikátní a úspěšná firma má svoje rodiště v sousedním Německu.

To nejlepší z východu i ze západu
Roku 1993 přišla na světlo světa myšlenka založit novou jasně formovanou značku, která by využila situace panující v Německu krátce po jeho sjednocení. Bývalý šéf polostátní textilní firmy Tricotex z východního Německa, Wolfgang Jasser, měl dostatek zkušeností a novodobý podnikatel Klaus Jungwickel zase malou firmu s 30 zaměstnanci v Mittelbachu. Dali tedy dohromady to nejlepší z východu i ze západu své země a značka Bruno Banani byla na světě.

Od trenýrek po parfémy
Prvním a zároveň nejlepším artiklem nové firmy se stalo spodní prádlo. Tvůrci dokázali během několika málo let naprosto unikátním a do té doby nevídaným způsobem svoje výrobky propagovat, není tedy divu, že se brzy staly jednou z nejrychleji rostoucích německých firem. Postupem času se, jak je již v této branži zvykem, sortiment začal rozšiřovat o tradiční produkty, jako jsou hodinky, parfémy, šperky, plavky a plážové oblečení, ložní prádlo, boty, sluneční brýle a jiné módní doplňky.

Převratné světové testy
Základním mottem značky Bruno Banani je být nejlepší. Wolfgang Jasser vyžadoval, aby výrobky jeho značky byly unikátní a patřily mezi opravdu nejlepší na světě. Proto se rozhodl k netradičnímu kroku a začal spodní prádlo testovat zcela originálním způsobem, čímž přitáhl pozornost mezinárodních médií. První test s názvem „test 10.000 km“ proběhl v roce 1996, kvalita spodního prádla byla prověřována během expedice v Africe po starých zlatokopeckých cestách. Poté následovaly testy, které zkoušely prádlo Bruno Banani například na orbitální stanici MIR, v hloubce 4.800 m pod hladinou moře nebo bylo spodní prádlo za pomocí speciálních urychlovačů vrháno rychlostí přesahující neuvěřitelných 239.000 km/h a stalo se tak opravdu nejrychlejším spodním prádlem na světě.

Trenýrková hlídka
Dosud poslední a nejprovokativnější test proběhl v roce 2007. Tehdy vyšly do ulic okouzlující, atraktivní dívky, které si říkaly trenýrková hlídka, na sobě měly speciální kostýmy Bruno Banani hlídek a kontrolovaly stav spodního prádla u kolemjdoucích mužů. Měl to být provokativní kousek poukazující na skutečnost, že 18,1% mužů si dle výzkumů nemění každý den své spodní prádlo.

Parfémy s tradicí
I když lze značku Bruno Banani označit spíše jako specialistu na spodní prádlo, i ostatní jeho aktivity dodržují základní krédo – být nejlepší. Od roku 2000 to dokazuje i na poli parfémů, které oslňují nejen svojí podmanivou vůní, ale i provokativně krásným designem flakonů. V roce 2007 tak například famózní série Magic vyhrává hned dvě ceny veřejnosti za parfémy Magic Woman a Magic Man. Jsou určeny pro nespoutané muže a vášnivé ženy a stejně jako všechny další výrobky neotřelé a svěží značky, jsou i ony právem v centru zájmu všech moderních zákazníků. To ostatně dokazují i další skvělé vůně jakými jsou úchvatná ženská sada Magical Collection nebo nejnovější produkt z dílny značky Bruno Banani Made for Men.

Výběr podle vkusu
Patříte-li mezi moderní, rychlé a živé lidi nebo spíše dáváte přednost stereotypu a klidu, najdete si v nabídce německé značky to své. Pro obě skupiny je totiž určena široká škála výrobků Bruno Banani.  Těm prvním dá ještě více prostoru pro vyniknutí jejich svobody, energie a chuti do života.  A těm druhým zase ukáže, že život se dá žit i s jiskrou v oku a trochou elegantní provokace.

 


Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy