loading

CLARINS: Pojďme brát krásu vážně!

V nevyzpytatelném světě luxusní kosmetiky existuje pouze hrstka stálic, které si své jméno a kvalitu udržují takřka nepřetržitě už od doby svého vzniku. Zářným příkladem je francouzská rodinná značka Clarins. V čem spočívá tajemství úspěchu a jaké přípravky patří k dnešním nezbytnostem? 

Příběh kosmetické značky Clarins se začal psát v polovině 20. století v Paříži. Mladý medik Jacques Courtin-Clarins vyvinul speciální masáže pro pacienty s oběhovými problémy a dosáhl tím nejen výrazného zlepšení jejich zdravotního stavu, ale zároveň i viditelného zkvalitnění jejich pokožky. Důvodem, proč byl nový systém masáží neuvěřitelně efektivní, bylo celkové zlepšování krevního oběhu a zavedení metody lymfatické drenáže. Po mnoha pozitivních ohlasech pacientů se Jacques rozhodl začít „brát krásu vážně“ a v roce 1954 založil na pařížské adrese 35 rue Tronchet vlastní institut se specializovanou péčí a poradenstvím.

"Líbit se sobě a druhým pro ženu znamená existovat."


Na základě poptávky svých zákaznic se Jacques Courtin-Clarins v roce 1957 rozhodl vytvořit malou  řadu kosmetických produktů, které však byly původně určeny pouze pro použití v institutech. Kombinace speciálních masáží se 100% rostlinnými oleji otevřela cestu k dalším náročným zákazníkům a institut Clarins se těšil stále většímu zájmu.  To po několika letech vedlo k počátku obchodování s luxusními pařížskými parfumeriemi, které začaly nabízet první přípravky Clarins. Již roku 1972 se věhlas značky Clarins rozšířil za hranice Francie a byly podepsány první smlouvy se zahraničními partnery. V 90. letech se značka Clarins stala lídrem na celoevropském trhu se selektivní kosmetikou.
Hnán těmito úspěchy, Clarins neustal ve vyvíjení dalších a dalších produktů. Ať už se jedná o první řadu dekorativní kosmetiky v roce 1990, spojení s návrhářem Thierry Muglerem a vytvoření parfému Angel roku 1992 nebo představení výhradně mužské řady Clarinsmen v roce 2002, uvedení nových přípravků a inovací se  vždy setkalo s velkým nadšením zákazníků.

V čem je Clarins odlišný? Rozdílů od ostatních značek byste našli desítky. Clarins patří mimo jiné k průkopníkům v oblasti výzkumu rostlin z 5 kontinentů. Laboratoře neustále analyzují a testují pečlivě vybrané ingredience s cílem získat ty nejúčinnější molekuly a koncentrovat je v ideálním poměru. Tato značka nepoužívá žádné přísady živočišného původu a  testování na zvířatech je naprosté tabu. Velmi důležitá je pro Clarins také zpětná vazba zákazníků a dodržování spravedlivého obchodování, tzv. fair trade. Jedním z největších pilířů společnosti, v jejímž čele stále stojí potomci zakladatele značky, je RESPEKT. Clarins respektuje ženskou krásu, přírodu, své zaměstnance i konkurenci.

Proto si můžete být jisti, že každý přípravek, který se vám dostane do ruky, má za sebou velmi náročný proces – od pečlivého výběru aktivních látek až po náročné testování samotného produktu. Za každým stojí léta výzkumu, náročné práce, ale také miliony spokojených zákaznic.

Mezi nejoblíbenější přípravky patří jednoznačně Double Serum, poprvé představené už roku 1975, ve kterém se soustředí ty nejúčinnější omlazující složky. V průběhu let se navíc neustále inovuje a promítá do sebe nejnovější poznatky a technologie. Aktuální verzí je Double Serum. Senzaci ve světě štíhlé linie způsobil Total Body Lift v roce 2005. Zeštíhlující přípravek byl inovován v loňském roce a vznikl tak celosvětový bestseller High Definion Body Lift. Jeho spolehlivé účinky mohou doložit spokojené ženy z celého světa. A nemůžeme nezmínit podařenou sluneční řadu, v níž Clarins poprvé  v historii kosmetiky vyvinul komplex rostlinných výtažků, které chrání pleť.

Horkou novinkou letošního roku je linie přípravků Daily Energizer pro mladou pleť. Clarins jako jedna z prvních luxusních značek uvedla na trh přípravky pro dívky ve věku od 20 do 30 let. Efektivně rozjasňují pokožku, navrací jí energii a zároveň působí preventivně proti vzniku předčasných vrásek.

Skutečný obrázek si nejlépe vytvoříte na základě vlastní zkušenosti. Nebojte se, že byste si v nabídce Clarins nevybrali. Naopak! Clarins nabízí řady speciálně určené pro všechny věkové kategorie – od 20, 30, 40 i od 50 let. Zvláštní řadu má na mastnou, citlivou i dehydratovanou pleť. Nabízí širokou škálu čisticích přípravků a peelingů. Velmi vyhledávané jsou samoopalovací produkty, stejně jako mužská a tělová řada. A korunu krásy tvoří, jak jinak, vysoce luxusní dekorativní kosmetika pro každou příležitost!

Autor: krása.cz


Aktuální články

  • Vybírejte ideální sluneční brýle podle tvaru obličeje!

    Také milujete slunce, se kterým je svět hned veselejší? V každém ročním období budete potřebovat sluneční brýle, které mají nejen ochrannou funkci, ale také jsou skvělým módním doplňkem pro každou příležitost. Měli bychom je však vybírat nejen podle designu, ale také s ohledem na tvar obličeje.   Základní pravidla pro výběr brýlí Ať už je váš obličej jakýkoliv, při výběru slunečních brýlí je vhodné dodržovat určitá pravidla, která platí pro každého....

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Vybírejte z 41 390 produktů
od kabelky po parfém
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni