Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

DKNY: Amerika v luxusním balení

Mezi nejznámější symboly moderního umění v oblasti módy a oblékání patří zcela jistě proslulá americká značka DKNY. Jen málokdo z běžných spotřebitelů však tuší, že se za touto zkratkou skrývá jméno nevšední návrhářky Donny Karan, která musí svoje nápady často zdlouhavě vysvětlovat řadě spolupracovníků  -  neumí totiž kreslit.

Donna Ivy Faske se narodila 2. října 1948 v New Yorku a už od malička měla přístup k módním přehlídkám. Její matka byla modelkou a nevlastní otec krejčím, mohla tedy nahlédnout do tohoto světa z obou stran. Již ve svých 14 letech si začala přivydělávat prodejem oblečení a hned po studiích získala i zajímavou nabídku na práci u známé americké návrhářky Anne Klein, kde se po čase stala hlavní designérkou.

První proměny
Jako hlavní návrhářka módního domu Anne Kleinové příchází i s řadou inovativních nápadů a vlastních myšlenek. Na začátku 70. let si bere za muže Marka Karana. Krátce poté uvádí úspěšnou řadu Essentials Line a v roce 1980 pak i naprosto převratný návrh kolekce nazvané Seven Easy Pieces. Touto zajímavou kombinací sedmi základních druhů dámského oblečení, které lze mezi sebou volně kombinovat podle potřeby, doslova šokuje New York. Návrh se stává okamžitě šlágrem a Donna Karan je rázem celebritou.

Vlastní tvorba
V roce 1989 odchází Donna Karan po mnoha letech od Anne Kleinové a zakládá vlastní značku Donna Karan New York neboli DKNY. Jejím tématem je luxus a elegance, které umně kombinuje mezi sebou. Modely se stanou symbolem moderní Ameriky, zejména pak multikulturního New Yorku. Nadčasové nápady a smysl pro detail dělají z její tvorby něco víc než jen obyčejné oblečení. Expanze do Evropy se jí ze začátku příliš nedaří kvůli velmi špatné logistice a pochybné kvalitě zboží. V roce 1990 je tak nucena založit logistickou centrálu v Amsterdamu. Roku 1998 je na vrcholu, když se její kolekce sportovního oblečení prodávají za dvojnásobnou cenu než sportovní kolekce značky Calvin Klein.

Parfémy pro vyvolené
Podle názorů odborníků i samotných kupujících se umí Donna Karan prosadit svým osobitým způsobem i v oblasti parfémů. Ty jsou nadčasové, moderní, energické a smyslné, přesně jako celá značka DKNY. Vášeň a touha vyjádřená v řadě Be Delicious nebo luxusní kolekce Gold jsou vyjádřením ženské výjimečnosti a krásy. U mužů dává, kombinacemi svých vůní, naopak najevo energii a neskrývanou sílu, jako je tomu například u parfému DKNY Men nebo Red Delicious Men. Jejich použitím tak ukazujete svoji jedinečnost a chuť do života.

Hodinky s energií New Yorku

Také široká škála hodinek této značky patří mezi zajímavé a provokující. Jsou veselé, rychlé, nevšední a drzé, stejně jako DKNY, stejně jako samotný New York. Jste-li aktivní a moderní žena, můžete sáhnout po opravdu ojedinělém designu, jaký nabízí například model NY 4449 osázený zirkony a minerálním sklem. Pokud chcete doslova omráčit, sáhnete po typu NY 4663.  Mužům nabízí tato nevšední návrhářka pocit svobody a jedinečnosti. Krásnou klasiku modelu NY 4445 jednoduše nelze srovnávat s řadou podobně vypadajících hodinek jiných tvůrců. Za zmínku stojí také typ NY 4411, který dokazuje styl, energii a rychlost značky.

V centru pozornosti
V roce 2001 firmu kupuje luxusní světový módní gigant firma LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) za 243 milionů USD. Donna Karan se od té doby začíná ve velkém věnovat charitě a zůstává ve firmě jako hlavní ředitelka a návrhářka. V roce 2008 znovu obnovuje přerušenou řadu Fragrance line z 90. let vytvořením nových modelových řad, kterými jsou DK Fuel for Men, Signature, Chaos, a Black Cashmere. K dispozici jsou exkluzivně pouze v luxusních domech v USA (Bergdorf Goodman New York) a v Anglii (Harrods Knightsbridge). Moderní, neústupná a průbojná značka tak žije dál a je stále v centru pozornosti pro svou vytříbenou eleganci a nevšední dravost.


Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy