loading

ESPRIT - z dodávky až na výsluní

Mladí, odvážní a nápadití – takoví byli tvůrci značky Esprit Susie Russel a Doug Tompkins. Přesně taková je i jejich značka určená nejen mladým a energickým lidem, ale i těm, kteří jsou moderní a mají styl. Světový úspěch této slavné značky přitom začal v obyčejné dodávce.

Vše začalo když roku 1964 vzala mladá ambiciózní návrhářka Susie Russel do auta sympatického stopaře Douga Tompkinse. Později se vzali a roku 1968 začali v nákladním prostoru světově proslulé dodávky VW prodávat oblečení Esprit. Byla doba hippie, a tak se jim celkem dařilo. I přes počáteční těžkosti se jim podařilo roku 1970 oficiálně založit firmu Esprite de Corp. Nová společnost se zabývá výrobou oblečení a v prvních letech uvádí na trh hned sedm různých typových řad.

Úspěšná 70. léta
Během 70. let minulého století firma výrazně rozšiřuje svoji působnost. Ihned v roce 1971 majitelé potkávají obchodníka Michaela Yinga, který se stává předsedou představenstva a dalším akcionářem společnosti. Díky jeho kontaktům tak zakládají divizi Esprit Far East Group a pronikají na východní trhy. V roce 1978 již značka vykazuje obrat ve výši 100 milionů dolarů a uzavírá obchodní kontrakty s Německem a Hong Kongem. V roce 1979 za přispění designéra Johna Caseda vzniká slavné logo firmy, kde je první písmeno znázorněno pouze trojitou vodorovnou čarou. Původně se všichni bojí, že kvůli tomu bude logo pro zákazníky nečitelné. Ale opak se stává pravdou a logo Esprit dnes patří mezi jedno ze světově nejznámějších označení.

Zájem o okolní svět
Během 80. let se firma dále rozvíjí a rozšiřuje svůj vliv zejména v Evropě a Asii. Oba manželé se snaží využívat rostoucího zájmu a popularity své značky, aby upozornili společnost na některá globální témata. Slavnými se stávají jejich slogany z roku 1987 poukazující na hrozbu nemoci AIDS. Velmi proslulá je rovněž akce na ochranu životního prostředí vedená značkou Esprit pod názvem „Co byste udělali, abyste změnili svět ?“.

Zásadní rozšíření sortimentu
V průběhu 90. let dochází také k rozšíření sortimentu. Esprit se pouští do oblasti designu brýlí, hodinek, ložního prádla nebo parfémů. Společnost získává velmi výrazný celosvětový vliv. Její zboží je prodáváno ve 44 zemích na 5 kontinentech a umisťuje se na 28. místě v žebříčku 100 nejznámějších amerických firem. Nabízí širokou škálu výrobků pro muže, ženy a děti. Na přelomu tisíciletí získává Esprit celosvětový vliv. V roce totiž 2007 vytváří novou značku Edc, se kterou se stává globálním hráčem určujícím trend v životním stylu. Tato nová značka spolupracuje s hudební stanicí MTv a navrhuje lifestylové oblečení pro moderní mladou generaci.

Výběr je na každém z nás
Módní značka byla původně určena jen osobám ve věkové kategorii od 20 do 45 let. Dnes je však hlavním sloganem společnosti věta: „Esprit nosí lidé bez omezení věku.“ V široké nabídce si tak může vybrat opravdu každý. Kombinací smyslných parfémů, jako jsou například Connect či Horizon, s vytříbenými šperky v podobě náušnic, náhrdelníků nebo krásných prstenů si tak může udělat radost každá žena. Právě ženám je určeno několik typových řad oblečení, jež má podtrhnout půvab, eleganci a jistotu každé z nich. Vlastní řady výrobků existují i pro děti, kterým tak můžete vybrat stejně atraktivní a energické oblečení, jaké jste si sami oblíbili. Esprit však nezapomíná ani na muže. Pánská móda je ležérní a osobitá, vyjadřuje mužskou touhu po nespoutanosti. To dokládá i kolekce náramků a prstenů pro muže, které nejčastěji kombinují chirurgickou ocel s kůží.


Síla sebevědomí a chuti žít
Muži také ocení světový design hodinek za příznivou cenu u modelů řady Essentials, nebo novinky Summer Spirit. Stejně tak ženy mohou vybírat z široké škály designových hodinek. Moderní a smyslné dámy si oblíbí modely Houston. V sortimentu této značky nalezneme i nepřebernou škálu brýlí či jiných doplňků. Esprit je určen všem, kteří prostřednictvím módy vyjadřují svůj životní styl. Značka se tak stala synonymem pro sebevědomý a moderní přístup k životu. Na tomto základě tak Esprit stále drží nastolenou linii pohody, odvahy a chuti, se kterou na nákladním prostoru dodávky Volkswagen kdysi začínala.




Aktuální články

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

  • Co jsou to NICHE parfémy a proč byste je měli chtít?

    Pokud ještě neznáte NICHE parfémy, je nejvyšší čas si je pořídit. Do naší nabídky vůní jsme pro vás nově zařadili právě tento typ parfémů, které mají luxusní přísady, nejsou tak snadno dostupné jako běžné známější značky a především jsou originální. Pro tyto výrobky je typická mnohaletá tradice, vzácné ingredience a luxusní flakony, ve kterých jsou k dostání. Kouzlo jedinečnosti Pokud slyšíte výraz „niche“ poprvé, pak vězte, že v překladu to znamená „...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Nakup teď a zaplať
až po výplatě.
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni