Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

ESPRIT - z dodávky až na výsluní

Mladí, odvážní a nápadití – takoví byli tvůrci značky Esprit Susie Russel a Doug Tompkins. Přesně taková je i jejich značka určená nejen mladým a energickým lidem, ale i těm, kteří jsou moderní a mají styl. Světový úspěch této slavné značky přitom začal v obyčejné dodávce.

Vše začalo když roku 1964 vzala mladá ambiciózní návrhářka Susie Russel do auta sympatického stopaře Douga Tompkinse. Později se vzali a roku 1968 začali v nákladním prostoru světově proslulé dodávky VW prodávat oblečení Esprit. Byla doba hippie, a tak se jim celkem dařilo. I přes počáteční těžkosti se jim podařilo roku 1970 oficiálně založit firmu Esprite de Corp. Nová společnost se zabývá výrobou oblečení a v prvních letech uvádí na trh hned sedm různých typových řad.

Úspěšná 70. léta
Během 70. let minulého století firma výrazně rozšiřuje svoji působnost. Ihned v roce 1971 majitelé potkávají obchodníka Michaela Yinga, který se stává předsedou představenstva a dalším akcionářem společnosti. Díky jeho kontaktům tak zakládají divizi Esprit Far East Group a pronikají na východní trhy. V roce 1978 již značka vykazuje obrat ve výši 100 milionů dolarů a uzavírá obchodní kontrakty s Německem a Hong Kongem. V roce 1979 za přispění designéra Johna Caseda vzniká slavné logo firmy, kde je první písmeno znázorněno pouze trojitou vodorovnou čarou. Původně se všichni bojí, že kvůli tomu bude logo pro zákazníky nečitelné. Ale opak se stává pravdou a logo Esprit dnes patří mezi jedno ze světově nejznámějších označení.

Zájem o okolní svět
Během 80. let se firma dále rozvíjí a rozšiřuje svůj vliv zejména v Evropě a Asii. Oba manželé se snaží využívat rostoucího zájmu a popularity své značky, aby upozornili společnost na některá globální témata. Slavnými se stávají jejich slogany z roku 1987 poukazující na hrozbu nemoci AIDS. Velmi proslulá je rovněž akce na ochranu životního prostředí vedená značkou Esprit pod názvem „Co byste udělali, abyste změnili svět ?“.

Zásadní rozšíření sortimentu
V průběhu 90. let dochází také k rozšíření sortimentu. Esprit se pouští do oblasti designu brýlí, hodinek, ložního prádla nebo parfémů. Společnost získává velmi výrazný celosvětový vliv. Její zboží je prodáváno ve 44 zemích na 5 kontinentech a umisťuje se na 28. místě v žebříčku 100 nejznámějších amerických firem. Nabízí širokou škálu výrobků pro muže, ženy a děti. Na přelomu tisíciletí získává Esprit celosvětový vliv. V roce totiž 2007 vytváří novou značku Edc, se kterou se stává globálním hráčem určujícím trend v životním stylu. Tato nová značka spolupracuje s hudební stanicí MTv a navrhuje lifestylové oblečení pro moderní mladou generaci.

Výběr je na každém z nás
Módní značka byla původně určena jen osobám ve věkové kategorii od 20 do 45 let. Dnes je však hlavním sloganem společnosti věta: „Esprit nosí lidé bez omezení věku.“ V široké nabídce si tak může vybrat opravdu každý. Kombinací smyslných parfémů, jako jsou například Connect či Horizon, s vytříbenými šperky v podobě náušnic, náhrdelníků nebo krásných prstenů si tak může udělat radost každá žena. Právě ženám je určeno několik typových řad oblečení, jež má podtrhnout půvab, eleganci a jistotu každé z nich. Vlastní řady výrobků existují i pro děti, kterým tak můžete vybrat stejně atraktivní a energické oblečení, jaké jste si sami oblíbili. Esprit však nezapomíná ani na muže. Pánská móda je ležérní a osobitá, vyjadřuje mužskou touhu po nespoutanosti. To dokládá i kolekce náramků a prstenů pro muže, které nejčastěji kombinují chirurgickou ocel s kůží.


Síla sebevědomí a chuti žít
Muži také ocení světový design hodinek za příznivou cenu u modelů řady Essentials, nebo novinky Summer Spirit. Stejně tak ženy mohou vybírat z široké škály designových hodinek. Moderní a smyslné dámy si oblíbí modely Houston. V sortimentu této značky nalezneme i nepřebernou škálu brýlí či jiných doplňků. Esprit je určen všem, kteří prostřednictvím módy vyjadřují svůj životní styl. Značka se tak stala synonymem pro sebevědomý a moderní přístup k životu. Na tomto základě tak Esprit stále drží nastolenou linii pohody, odvahy a chuti, se kterou na nákladním prostoru dodávky Volkswagen kdysi začínala.




Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy