loading

ESTÉE LAUDER: víra v ženskou krásu

Světově uznávanou veličinou na poli kosmetiky je prvotřídní značka Estée Lauder. Její zakladatelka, dcera maďarské matky a československého otce, se narodila na začátku 20. století a v jeho průběhu dokázala, že její motto: „Každá žena může být krásná,“ nezůstalo pouhou frází.

Josephine Esther Mentzerová se narodila roku 1906 v New Yorku, kam se její rodiče, jako spousta jiných lidí v té době, uchýlili za vysněným ideálem a možnostmi nového kontinentu. Ze začátku pomáhá zejména své rodině a devíti sourozencům, později pak roku 1924 nastupuje jako prodejce u svého strýce, kterým byl chemik Dr. Schotz, a začíná nabízet jeho vlastní krémy a kosmetické přípravky.

Manželství a začátky
Roku 1930 si bere za muže Josepha Lautera, který si později mění jméno na Lauder, a pokouší se vymyslet efektivnější způsob prodeje kosmetiky svého strýce.  Jeho výrobky nejprve nabízí hotelům, salónům krásy a sportovním centrům, ale stále není s prodejem dostatečně spokojena.  V průběhu hospodářské krize navíc není o kosmetické přípravky příliš velký zájem, a tak její pravá chvíle nadchází až později. Roku 1939 se při svém přesunu na Floridu rozvádí, aby si o tři roky později svého manžela opět vzala a zůstala s ním až do jeho smrti v roce 1982.

Začátek impéria
Roku 1935 je založena firma Estée Lauder Company, jejíž název je zdrobnělinou jména zakladatelky, a pod její značkou jsou vyráběny a nabízeny kosmetické přípravky. Pravým datem zahájení činnosti však často bývá zmiňováno až období o 12 let později, tedy rok 1947, kdy firma oficiálně vstupuje na trh s pouhými čtyřmi výrobky a zejména pak se svým slavným heslem: „Každá žena může být krásná.“ Naprosto převratnými jsou na tu dobu zcela neznámé marketingové techniky, které oba manželé nabízejí. Každá zákaznice si tak například může jakýkoliv výrobek nejdříve vyzkoušet a teprve, je-li spokojena jej opravdu zakoupit. Tímto způsobem tak byla zajištěna nejlepší možná reklama, kdy samotné zákaznice doporučovaly výrobky Estée Lauder svým kamarádkám.

Důraz na výsledek
Esther Lauderová kladla neobyčejný důraz na získání zákazníků, a tak se stává slavným i její další výrok: „Já nechci doufat ani toužit, já chci svou prací výsledek prostě získat.“ Obrovskou porci času tak věnuje výcviku svých poradců v oblasti krásy a také několik desítek let udržuje tradici zasílání miniatur svých nových výrobků všem světovým osobnostem a nejslavnějším ženám jako dárek zdarma. Se svým manželem roku 1953 přicházejí s fantastickou novinkou, kterou je Youth Dew kombinující olej do koupele s parfémem.  Již první rok se tohoto produktu prodá přes 50.000 kusů a roku 1984 jeho prodeje přesáhly neuvěřitelných 150 milionů kusů.

Přirozenost ženské krásy
Ve výrobcích Estée Lauder je vždy kladen důraz na ženskou krásu, a tak jsou veškeré parfémy i zvláčňující přípravky směsí esenciálních vůní, které podporují pocit přirozenosti.  Jako barevný podpis svých výrobků zvolila značka Estée Lauder modrou barvu, která podle zakladatelky tohoto kosmetického gigantu je v harmonii s většinou koupelen a ložnic jejich majitelů či majitelek. K nejoblíbenějším vůním z této dílny patří parfém Beyond Paradise, vynikající jemně květinovým aroma, kde dominuje vůně lilií, pivoněk a jasmínu. Tato jemná vůně poskytuje své potěšení i mužům ve své pánské variantě.

Nehynoucí odkaz
Slavná a energická žena Esther Lauderová umírá 22 let po svém manželovi roku 2004 ve věku neuvěřitelných 97 let. Po ní zde však zůstává nesmrtelný odkaz ve formě světově uznávané kosmetické značky, jejíž výrobky se prodávají ve 135 zemích světa. V současné době koncern Estée Lauder Companies sdružuje nejkvalitnější kosmetické značky, jako jsou Clinique, M.A.C. nebo Bobbi Brown. Společnost si však i nadále zachovala rodinnou tradici, vede ji totiž vnuk zakladatelky William P. Lauder.

Každá žena může být krásná
Chcete se i vy zkrášlovat produkty určenými k péči o pleť, nebo světově nejprodávanějším Advanced Repair, který získal roku 2007 cenu za nejlepší světový produkt určený k péči o pleť?  Chcete i vy zkusit produkty prezentované tvářemi jako Pavlína Pořízková, Elizabeth Hurley nebo Gwyneth Paltrow?  V takovém případě sáhněte po kosmetice značky Estée Lauder a můžete i vy prožít důkaz tvrzení, že každá žena může být krásná.


Aktuální články

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

  • Co jsou to NICHE parfémy a proč byste je měli chtít?

    Pokud ještě neznáte NICHE parfémy, je nejvyšší čas si je pořídit. Do naší nabídky vůní jsme pro vás nově zařadili právě tento typ parfémů, které mají luxusní přísady, nejsou tak snadno dostupné jako běžné známější značky a především jsou originální. Pro tyto výrobky je typická mnohaletá tradice, vzácné ingredience a luxusní flakony, ve kterých jsou k dostání. Kouzlo jedinečnosti Pokud slyšíte výraz „niche“ poprvé, pak vězte, že v překladu to znamená „...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Nakup teď a zaplať
až po výplatě.
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni