Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

FIFI Awards 2011 + 2010

Fragrance Foundation byla založena v roce 1949 společnostmi Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain, Helena Rubinstein a Parfums Weil. Jedná se o neziskovou organizaci, jejímž posláním je udělit prestižní cenu FiFi.

Ceny FiFi jsou symbolem nejvyšší mezinárodní kvality a ve světě vůní jsou obdobou filmových Oscarů.

Letošní udílení cen proběhlo v New Yorku a jako vždy to byl večer plný vzrušení a očekávání. Vybíráme pro vás některé z kategorií.

2011
Dámské vůně:
kategorie luxe: GuiltyGucci
kategorie popular: Pure Orchid – Halle Berry

Pánské vůně:
kategorie luxe: Bleu De Chanel – Chanel
kategorie popular: Herve Leger Homme –Avon

Síň slávy:
L´Eau D´Issey - Issey Miyake
Le MaleJean P. Gaultier

2010
Dámské vůně:

kategorie luxe: Lola - Marc Jacobs
kategorie nová edice: Astor Place - Bond No. 9
kategorie přímý prodej: Love Rocks – Victoria’s Secret
kategorie popular: Halle - Halle Berry

Pánské vůně:
kategorie luxe: Grey Vetiver - Tom Ford
kategorie nová edice: Brooklyn - Bond No. 9
kategorie přímý prodej: Patrick Dempsey 2 – Avon
kategorie popular: Seduction In Black - Antonio Banderas

Síň slávy:
CK One - Calvin Klein

Představenstvo Fragrance Foundation může ocenit vůni za rekordní prodeje v obchodech nebo uznat neobvyklý marketingový tah značky a parfém ohodnotit. Také uděluje ocenění osobnostem, jejichž první vůně se těší okamžitému úspěchu u spotřebitelů, např. Fergie, která získala cenu Celebrity roku za Outspoken By Fergie. Aby mohla být vůně nominovaná do síně slávy, musí být minimálně 15 let na trhu a mít kvalitní marketingovou podporu, která přispěje k úspěchu vůně.


Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy