loading

FIFI Awards 2011 + 2010

Fragrance Foundation byla založena v roce 1949 společnostmi Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain, Helena Rubinstein a Parfums Weil. Jedná se o neziskovou organizaci, jejímž posláním je udělit prestižní cenu FiFi.

Ceny FiFi jsou symbolem nejvyšší mezinárodní kvality a ve světě vůní jsou obdobou filmových Oscarů.

Letošní udílení cen proběhlo v New Yorku a jako vždy to byl večer plný vzrušení a očekávání. Vybíráme pro vás některé z kategorií.

2011
Dámské vůně:
kategorie luxe: GuiltyGucci
kategorie popular: Pure Orchid – Halle Berry

Pánské vůně:
kategorie luxe: Bleu De Chanel – Chanel
kategorie popular: Herve Leger Homme –Avon

Síň slávy:
L´Eau D´Issey - Issey Miyake
Le MaleJean P. Gaultier

2010
Dámské vůně:

kategorie luxe: Lola - Marc Jacobs
kategorie nová edice: Astor Place - Bond No. 9
kategorie přímý prodej: Love Rocks – Victoria’s Secret
kategorie popular: Halle - Halle Berry

Pánské vůně:
kategorie luxe: Grey Vetiver - Tom Ford
kategorie nová edice: Brooklyn - Bond No. 9
kategorie přímý prodej: Patrick Dempsey 2 – Avon
kategorie popular: Seduction In Black - Antonio Banderas

Síň slávy:
CK One - Calvin Klein

Představenstvo Fragrance Foundation může ocenit vůni za rekordní prodeje v obchodech nebo uznat neobvyklý marketingový tah značky a parfém ohodnotit. Také uděluje ocenění osobnostem, jejichž první vůně se těší okamžitému úspěchu u spotřebitelů, např. Fergie, která získala cenu Celebrity roku za Outspoken By Fergie. Aby mohla být vůně nominovaná do síně slávy, musí být minimálně 15 let na trhu a mít kvalitní marketingovou podporu, která přispěje k úspěchu vůně.


Aktuální články

  • Letní outfity, které odhalí ramena

    Léto je v plném proudu a nabízí celou řadu módních kreací, kterých si po zbytek roku příliš neužijeme. Kromě průstřihů přichází na řadu další hit, který se osvědčil už v minulosti – odhalená ramena. Jde o velmi příjemný trend, neboť zajišťuje komfort a navíc nám dopřeje pochlubit se opálenou pokožkou. Zapomeňte na příliš hluboké výstřihy a zaměřte se na ramena.   Trend pouze pro mladé? Možná vás napadne, že odhalená ramena dámě nepřísluší a tato móda...

  • Vzory pro holky, co nenosí kytky

    S květinami jako by se roztrhl pytel. Je to možná tím, že kytky k létu zkrátka patří. Pokud jste si tento módní trend příliš neoblíbila a dáváte přednost jinému stylu, nevadí. Možností je skutečně mnoho. Jsou vzory, které jsou nadčasové, a navíc je můžeme různě kombinovat. A bez kytek se lze snadno obejít, inspirujte se!   Motivy plné svěžesti a energie Módní návrháři se snaží každý rok přinášet originální módu, která zaujme na první pohled. Jednobarevné...

  • Proč zvolit kosmetiku Weleda?

    Weleda je přírodní kosmetika, jejíž filozofie spočívá v dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. Až 83 % z rostlinných surovin, jenž tato značka využívá, se pěstuje pouze v ekologickém zemědělství nebo se získává z ekologicky kontrolovaných zdrojů ve volné přírodě. Pojďme se podívat pod pokličku této oblíbené značky, která se vyvinula v celosvětovou společnost zabývající se zdravím.   Ke kořenům značky Weleda Weleda...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Dáme vám 1 rok
na vrácení zboží
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni