loading

FIFI Awards 2011 + 2010

Fragrance Foundation byla založena v roce 1949 společnostmi Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain, Helena Rubinstein a Parfums Weil. Jedná se o neziskovou organizaci, jejímž posláním je udělit prestižní cenu FiFi.

Ceny FiFi jsou symbolem nejvyšší mezinárodní kvality a ve světě vůní jsou obdobou filmových Oscarů.

Letošní udílení cen proběhlo v New Yorku a jako vždy to byl večer plný vzrušení a očekávání. Vybíráme pro vás některé z kategorií.

2011
Dámské vůně:
kategorie luxe: GuiltyGucci
kategorie popular: Pure Orchid – Halle Berry

Pánské vůně:
kategorie luxe: Bleu De Chanel – Chanel
kategorie popular: Herve Leger Homme –Avon

Síň slávy:
L´Eau D´Issey - Issey Miyake
Le MaleJean P. Gaultier

2010
Dámské vůně:

kategorie luxe: Lola - Marc Jacobs
kategorie nová edice: Astor Place - Bond No. 9
kategorie přímý prodej: Love Rocks – Victoria’s Secret
kategorie popular: Halle - Halle Berry

Pánské vůně:
kategorie luxe: Grey Vetiver - Tom Ford
kategorie nová edice: Brooklyn - Bond No. 9
kategorie přímý prodej: Patrick Dempsey 2 – Avon
kategorie popular: Seduction In Black - Antonio Banderas

Síň slávy:
CK One - Calvin Klein

Představenstvo Fragrance Foundation může ocenit vůni za rekordní prodeje v obchodech nebo uznat neobvyklý marketingový tah značky a parfém ohodnotit. Také uděluje ocenění osobnostem, jejichž první vůně se těší okamžitému úspěchu u spotřebitelů, např. Fergie, která získala cenu Celebrity roku za Outspoken By Fergie. Aby mohla být vůně nominovaná do síně slávy, musí být minimálně 15 let na trhu a mít kvalitní marketingovou podporu, která přispěje k úspěchu vůně.


Aktuální články

  • Proč zvolit kosmetiku Weleda?

    Weleda je přírodní kosmetika, jejíž filozofie spočívá v dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. Až 83 % z rostlinných surovin, jenž tato značka využívá, se pěstuje pouze v ekologickém zemědělství nebo se získává z ekologicky kontrolovaných zdrojů ve volné přírodě. Pojďme se podívat pod pokličku této oblíbené značky, která se vyvinula v celosvětovou společnost zabývající se zdravím.   Ke kořenům značky Weleda Weleda...

  • Co dělat, aby vůně déle vydržela?

    Známe to asi všichni, koupíme si drahý parfém, který nám zpočátku voní velmi intenzivně, ovšem už kolem oběda vůni cítíme jen lehce a odpoledne prakticky vůbec. Samozřejmě hodně záleží na to, jak je parfém výrazný a kolik jsme si jej na sebe nastříkali. Existuje pár triků, které nám pomohou vůni zintensivnět a také prodloužit. Samozřejmě se o ně s vámi rádi podělíme. Vůně nás dokáže ovlivnit Výběr vůně bychom neměli podceňovat, protože má velký vliv na...

  • V čem je kouzlo perel?

    Bára z kanálu Barušminky natočila video, aby nás dokonale seznámila s pravými perlami od JwL Jewellery. Váháte-li, zda si pořídit perlový náhrdelník, pak vězte, že je nejvyšší čas alespoň jeden zakoupit.  Každá žena by je měla mít doma, hodí se zejména do společnosti, dokážou oživit outfit.   Kráska z hlubin Málokterý šperk je tak něžný a podtrhuje naši krásu, jako právě perly. Ty jsou již od pradávna považovány za symbol luxusu a bohatství . Na první...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Nakup teď a zaplať
až po výplatě.
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni