loading

GIVENCHY: jak obléct všechny ženy?

Uspět ve světě módy je možné pouze s jasným posláním a cílem. Přesně to se podařilo Hubertu de Givenchy, který si dal za životní úkol obléct všechny ženy světa od Paříže až po New York. Roku 1952 zakládá Hubert James Taffin de Givenchy svou novou značku a její základy staví na moderních trendech a nápadech, jimiž doslova hýří. Jako prvotní a nikdy nekončící motiv si vybírá přirozenou ženskou krásu. Jeho nápaditost okamžitě uchvacuje nejkrásnější a nejznámější tváře té doby jakými byly Elizabeth Taylorová, Greta Garbo, Marléne Dietrichová nebo Jacqueline Kennedy-Onnassisová.

Ženy pro ženy

V popředí zájmu a zejména pak práce slavného tvůrce jsou ženy. Jeho výrobky řadu let propaguje například i monacká princezna Grace a po neuvěřitelných 40 let je hlavní tváří značky Givenchy i fenomenální Audrey Hepburnová. Cílem firmy je obléct všechny ženy světa. Tuto touhu promítá Hubert de Givenchy i do tvorby parfémů, do jejichž jedinečných vůní se mají ženy zahalit jako do nejluxusnějších šatů.

Vždy první

Givenchy byl nejen mimořádným umělcem a návrhářem, ale zejména mužem s velkou předvídavostí a inteligencí. Vždy dokázal přijít v pravou chvíli s pochopením budoucích možností svého odvětví. Jako první na světě uspořádal premiéru své nové kolekce zároveň pro členy tisku i pro běžné zákazníky. Stejně tak byl prvním, kdo začal šít luxusní oblečení přesně na míru. Uvedení jeho prvního parfému L´Interdit z roku 1957 bylo zase do té doby nevídaným prodejním úspěchem.

Pestrá nabídka parfémů

V designu i směsi nezaměnitelných kombinací parfémů dává najevo svoji chuť do života, netradiční pojetí módy a jako vždy svůj idol – ženu. Mezi nejoblíbenější dámský parfém patří již řadu let Hot Couture. Jedinečná a „na míru šitá“ vůně, ze které vyzařuje smyslnost ženy. Hypnotizující a fascinující parfém je také Ange Ou Démon. Má v sobě neobvyklý druh smyslnosti a ztělesňuje v sobě všechny hodnoty značky Givenchy: inspiraci, hravého ducha a výjimečnou kvalitu. Givenchy nezapomíná ani na muže. Vyzkoušejte orientálně-dřevitou Pour Homme Blue Label s trvalou svěžestí a mužnou silou.

Givenchy dnes

Roku 1995 odchází zakladatel a módní tvůrce na odpočinek a žezla ve společnosti se ujímá jako předseda představenstva John Galliano. I dnes tak může Givenchy nabízet elegantní nenásilný styl snových vůní a oděvů bez křiklavých barev a extravagantních střihů.  Chcete být výjimeční a dráždit ostatní smyslnou vůní nebo „nebarevnou“ dokonalostí? Pak sáhněte po Givenchy a úspěch máte zaručen.

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

  • Co jsou to NICHE parfémy a proč byste je měli chtít?

    Pokud ještě neznáte NICHE parfémy, je nejvyšší čas si je pořídit. Do naší nabídky vůní jsme pro vás nově zařadili právě tento typ parfémů, které mají luxusní přísady, nejsou tak snadno dostupné jako běžné známější značky a především jsou originální. Pro tyto výrobky je typická mnohaletá tradice, vzácné ingredience a luxusní flakony, ve kterých jsou k dostání. Kouzlo jedinečnosti Pokud slyšíte výraz „niche“ poprvé, pak vězte, že v překladu to znamená „...

info@vivantis.cz10-18 hod. 468 006 315
Dáme vám 1 rok
na vrácení zboží
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni