loading

GUERLAIN: Kosmetika bez hranic

Guerlain ShalimarSvětově proslulá značka Guerlain patří díky více než 180leté tradici výroby parfémů a kosmetiky k nejstarším společnostem svého druhu. Bezmála dvě století tvoří Guerlain legendární přípravky, v nichž mnohdy dokázal dokonale zachytit atmosféru doby svého vzniku. Už od svého počátku propagoval individuální přístup ke každému zákazníkovi a jeho výrobky získaly celosvětovou reputaci jako symbol kvality, luxusu a elegance.

Společnost v roce 1828 založil Pierre-François-Pascal Guerlain, když v Paříži otevřel svůj první obchod. Ačkoliv původně prodával zboží dovážené z Anglie, brzy začal vytvářet své vlastní parfémované toaletní vody a kosmetické přípravky. Mezi jeho klienty už od počátku patřila zejména vyšší vrstva obyvatel a díky individuálnímu přístupu ke každému z nich Guerlain do detailů znal jejich požadavky a přání. Zanedlouho proto představil koncept personalizovaných parfémů, vyrobených přímo “na míru” jeho zákazníkům.

V polovině 19. století se Guerlain stal nejvyhledávanějším výrobcem parfémů v Paříži. Když v roce 1853 vytvořil Eau Impériale pro vévodkyni Eugenii, manželku Napoleona III., stal se oficiálním dodavatelem francouzského panovníka. Krátce poté už dodával své parfémy na většinu evropských královských dvorů – mezi jeho zákazníky patřila i britská královna Victoria, španělská královna Isabela a rakouská císařovna Sissi. Tímto si Guerlain vytvořil silnou mezinárodní síť a jeho reputace neustále rostla.

Ani na kosmetickém poli Guerlain nezahálel a neustále vymýšlel, jak zkrášlit ženy. Už ve 30. letech 19. století nabídl ženám Blanc de Perles pro zesvětlení pleti, Cold Cream of Rose jako ochranu před nepříznivým počasím a Baume de la Ferté, zázračný balzám na rty. V dalších letech vznikl první rozjasňující a hydratační krém, přípravek proti akné a opalovací krémy. V roce 1950, po více než stoletých zkušenostech, Guerlain vytvořil první sérum jako zcela novou metodu aplikace pleťové péče.

V dlouholetém časovém horizontu značky Guerlain už lze říct, že nám známé řady vznikly poměrně nedávno. Éru legendárních linií odstartovala v roce 1980 protivrásková péče Issima, o 15 let později přišla hydratační řada Super-Aqua a zanedlouho i zesvětlující péče Perfect White. Roku 2006, po sedmiletém výzkumu, vznikla  vrcholná omlazující linie Orchidée Imperiale s unikátním výtažkem z orchideje, jež je symbolem absolutní krásy a bezchybnosti.

Z dekorativní kosmetiky nemůžeme nezmínit sluneční řadu Terracotta. Bronzující kosmetika se brzy po svém představení v roce 1984 stala bestsellerem v Americe i Evropě. Velký úspěch zaznamenala i linie Méteorites, a to především rozjasňující perly a perlová báze pod make-up. Svoje místo v dámských kabelkách si vybojovala také elegantní rtěnka KissKiss a převratná řasenka s dvěma kartáčky Le 2 de Guerlain.

Pierre-François-Pascal Guerlain stvořil společnost, která zůstala v rukou rodinných příslušníků až do roku 2002, kdy svou kariéru ukončil Jean-Paul Guerlain a uvnitř rodiny nenašel vhodného nástupce. Značku Guerlain odkoupil gigant sdružující luxusní výrobce LVMH, pod jehož vedením úspěšně pokračuje do současnosti.

Autor: Krasa.cz

Aktuální články

  • Vybírejte ideální sluneční brýle podle tvaru obličeje!

    Také milujete slunce, se kterým je svět hned veselejší? V každém ročním období budete potřebovat sluneční brýle, které mají nejen ochrannou funkci, ale také jsou skvělým módním doplňkem pro každou příležitost. Měli bychom je však vybírat nejen podle designu, ale také s ohledem na tvar obličeje.   Základní pravidla pro výběr brýlí Ať už je váš obličej jakýkoliv, při výběru slunečních brýlí je vhodné dodržovat určitá pravidla, která platí pro každého....

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Nakup teď a zaplať
až po výplatě.
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni