loading

GUERLAIN: Kosmetika bez hranic

Guerlain ShalimarSvětově proslulá značka Guerlain patří díky více než 180leté tradici výroby parfémů a kosmetiky k nejstarším společnostem svého druhu. Bezmála dvě století tvoří Guerlain legendární přípravky, v nichž mnohdy dokázal dokonale zachytit atmosféru doby svého vzniku. Už od svého počátku propagoval individuální přístup ke každému zákazníkovi a jeho výrobky získaly celosvětovou reputaci jako symbol kvality, luxusu a elegance.

Společnost v roce 1828 založil Pierre-François-Pascal Guerlain, když v Paříži otevřel svůj první obchod. Ačkoliv původně prodával zboží dovážené z Anglie, brzy začal vytvářet své vlastní parfémované toaletní vody a kosmetické přípravky. Mezi jeho klienty už od počátku patřila zejména vyšší vrstva obyvatel a díky individuálnímu přístupu ke každému z nich Guerlain do detailů znal jejich požadavky a přání. Zanedlouho proto představil koncept personalizovaných parfémů, vyrobených přímo “na míru” jeho zákazníkům.

V polovině 19. století se Guerlain stal nejvyhledávanějším výrobcem parfémů v Paříži. Když v roce 1853 vytvořil Eau Impériale pro vévodkyni Eugenii, manželku Napoleona III., stal se oficiálním dodavatelem francouzského panovníka. Krátce poté už dodával své parfémy na většinu evropských královských dvorů – mezi jeho zákazníky patřila i britská královna Victoria, španělská královna Isabela a rakouská císařovna Sissi. Tímto si Guerlain vytvořil silnou mezinárodní síť a jeho reputace neustále rostla.

Ani na kosmetickém poli Guerlain nezahálel a neustále vymýšlel, jak zkrášlit ženy. Už ve 30. letech 19. století nabídl ženám Blanc de Perles pro zesvětlení pleti, Cold Cream of Rose jako ochranu před nepříznivým počasím a Baume de la Ferté, zázračný balzám na rty. V dalších letech vznikl první rozjasňující a hydratační krém, přípravek proti akné a opalovací krémy. V roce 1950, po více než stoletých zkušenostech, Guerlain vytvořil první sérum jako zcela novou metodu aplikace pleťové péče.

V dlouholetém časovém horizontu značky Guerlain už lze říct, že nám známé řady vznikly poměrně nedávno. Éru legendárních linií odstartovala v roce 1980 protivrásková péče Issima, o 15 let později přišla hydratační řada Super-Aqua a zanedlouho i zesvětlující péče Perfect White. Roku 2006, po sedmiletém výzkumu, vznikla  vrcholná omlazující linie Orchidée Imperiale s unikátním výtažkem z orchideje, jež je symbolem absolutní krásy a bezchybnosti.

Z dekorativní kosmetiky nemůžeme nezmínit sluneční řadu Terracotta. Bronzující kosmetika se brzy po svém představení v roce 1984 stala bestsellerem v Americe i Evropě. Velký úspěch zaznamenala i linie Méteorites, a to především rozjasňující perly a perlová báze pod make-up. Svoje místo v dámských kabelkách si vybojovala také elegantní rtěnka KissKiss a převratná řasenka s dvěma kartáčky Le 2 de Guerlain.

Pierre-François-Pascal Guerlain stvořil společnost, která zůstala v rukou rodinných příslušníků až do roku 2002, kdy svou kariéru ukončil Jean-Paul Guerlain a uvnitř rodiny nenašel vhodného nástupce. Značku Guerlain odkoupil gigant sdružující luxusní výrobce LVMH, pod jehož vedením úspěšně pokračuje do současnosti.

Autor: Krasa.cz

Aktuální články

  • Letní outfity, které odhalí ramena

    Léto je v plném proudu a nabízí celou řadu módních kreací, kterých si po zbytek roku příliš neužijeme. Kromě průstřihů přichází na řadu další hit, který se osvědčil už v minulosti – odhalená ramena. Jde o velmi příjemný trend, neboť zajišťuje komfort a navíc nám dopřeje pochlubit se opálenou pokožkou. Zapomeňte na příliš hluboké výstřihy a zaměřte se na ramena.   Trend pouze pro mladé? Možná vás napadne, že odhalená ramena dámě nepřísluší a tato móda...

  • Vzory pro holky, co nenosí kytky

    S květinami jako by se roztrhl pytel. Je to možná tím, že kytky k létu zkrátka patří. Pokud jste si tento módní trend příliš neoblíbila a dáváte přednost jinému stylu, nevadí. Možností je skutečně mnoho. Jsou vzory, které jsou nadčasové, a navíc je můžeme různě kombinovat. A bez kytek se lze snadno obejít, inspirujte se!   Motivy plné svěžesti a energie Módní návrháři se snaží každý rok přinášet originální módu, která zaujme na první pohled. Jednobarevné...

  • Proč zvolit kosmetiku Weleda?

    Weleda je přírodní kosmetika, jejíž filozofie spočívá v dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. Až 83 % z rostlinných surovin, jenž tato značka využívá, se pěstuje pouze v ekologickém zemědělství nebo se získává z ekologicky kontrolovaných zdrojů ve volné přírodě. Pojďme se podívat pod pokličku této oblíbené značky, která se vyvinula v celosvětovou společnost zabývající se zdravím.   Ke kořenům značky Weleda Weleda...

info@vivantis.cz10-18 hod. 468 006 315
Blesková doprava
dnes u nás, zítra u vás
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni