loading

HELLO KITTY: animovaná japonská senzace

Světový unikát si mezi módními značkami drží značka Hello Kitty pocházející z Japonska. Původně animovaný příběh kočičí slečny se totiž stal v Asii naprostou bombou a z pláten kin a televizních obrazovek se dostal téměř všude. Hello Kitty je kočičí slečna s výraznou červenou mašlí u levého ucha a ústy, které jako by její tvůrce zapomněl nakreslit. Je výtvorem japonské společnosti Sanrio se sídlem v Tokiu a zejména pak animátora Ikuko Shimirua.

Od dětí až k dospělým

Původně kreslený seriál byl určen především dětem, postupem času tak kromě televizní zábavy vznikaly i filmy pro děti s kočičí představitelkou v hlavní roli. Následovaly hračky, trička, tašky, boty, dětské hodinky nebo školní pomůcky s jejím motivem. Zejména v Asii se však značka stala natolik proslulou, že brzy překročila hranice dětského světa a dnes můžeme nalézt Hello Kitty také na módních doplňcích, oblečení nebo limitované řadě kosmetiky.

Úspěch bez hranic

Hello Kitty je původem kočičí slečna, která žije v Londýně se svými rodiči a svojí sestrou-dvojčetem Mimmy. Od původních dětských obdivovatelů se přesunul zájem takřka na všechny, a proto dnes můžeme být svědky tak neuvěřitelných věcí, jako jsou tematické restaurace Hello Kitty nebo dokonce porodnice v Taiwanu, kde jsou v kittinkovském stylu kromě povlečení a zdí vyvedeny dokonce i lékařské formuláře. V Asii existuje také řada limitovaných platebních karet s tímto motivem. V roce 1990 byl v Tokiu otevřen i tematický park Sanrio Puronland, který může být jakousi asijskou obdobou světově proslulých Disneylandů.

Parfémy Hello Kitty

Kromě oblečení se však tato roztomilá kočička prosadila i do segmentu parfémů. Je logické, že svou hravostí, která je však zároveň elegantní a nápaditá, oslovuje spíše dětské zákaznice. Značka je oblíbená i mezi mladými lidmi milujícími originalitu.

Hello Kitty jako světový pojem

Význam této podivuhodné značky již ve spoustě aspektů přesáhl hranice módní ikony, stává se z ní totiž opravdu světový pojem, a to ve všech často i nečekaných souvislostech. Tato značka byla například organizací UNICEF oceněna titulem světový přítel všech dětí. Od Japonské vlády zase získala oficiální titul kulturního velvyslance pro turistiku, a to pro Hong Kong a Čínu. K dnešnímu dni dosahuje značka neuvěřitelného obratu více než 1 miliardy dolarů ročně a patří k nejúspěšnějším obchodním značkám světa. Mít na sobě tuto kočičku tak dnes neznamená jen dětinský doplněk, ale i příslušnost k jednomu ze světových trendů.

 

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Jak originálně zabalit dárkový poukaz pod stromeček

    Někdy se to prostě stane. Ve vánočním shonu prostě nestíháte a na někoho z blízkých zapomenete… Nebo si tak dlouho lámete hlavu s tím, co pod stromeček nadělit, až do Štědrého dne zbývá jen několik málo dní a vám už tak trochu teče do sněhulí. Nezoufejte a objednejte elektronický dárkový poukaz. Za 5 minut ho máte v mailu, vytisknete ho a no stress.   A kreativní můžete být třeba při jeho předání. Do obálky pod stromeček ho totiž umí dát každý… Vytištěný poukaz...

  • Soutěžte s balíky České pošty o auto a nadílku pro celou rodinu

    Vyberte si letos při nákupech dárků na e-shopech doručení Českou poštou a soutěžte jako adresát vybraných typů balíků o 111 sněhobílých cen! Nadělujeme skipasy do českých hor, bílé zboží v hodnotě 10 000 kč nebo hromadu opravdového sněhu . Pro výherce hlavní ceny jsme připravili exkluzivní vůz Škoda Yeti ! Soutěžte s balíky poslanými mezi 21.11 a 21.12.2017 a užijte si ty pravé bílé vánoce s Českou poštou! Jak soutěžit? Přihlašte na webu...

  • Hit, který vás dostane – hodinky s duhou

    Hledáte něco originálního, neotřelého, co jen tak nikdo nemá? Hodinky s vodotryskem jsou již pasé, nyní frčí hodinky s duhou! Zaujmou na první pohled každého, září na míle daleko a navíc vám vnesou do života pozitivní náladu. A co je nejlepší, když točíte ručičkami, mění se barva ciferníku. O krok napřed Většina z nás touží stále po něčem novém , co jen tak někdo nemá. Proto jsme do naší nabídky zařadili velmi originální hodinky s duhou , které...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Vybírejte z 41 586 produktů
od kabelky po parfém
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni