Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

Již jste vyzkoušeli jedinečné PARFÉMY GUCCI?

Světovou proslulost si plně zaslouží módní značka Gucci pocházející z italské Florencie. Stejně jako se o její slávu zasloužily vynikající nápady a nevšední produkty z dílny talentovaných návrhářů, dokázala plnit přední stránky novin také nekonečnými souboji a vzájemnou nevraživostí jednotlivých členů rodiny Gucci.

Historie značky

Zakladatelem slavného impéria je Guccio Gucci, který se narodil roku 1869 v italské Florencii. Od roku 1906 se věnuje vedení malého obchodu s koňskými sedly a koženými doplňky. V roce 1921 si tento již známý a úspěšný obchodník zakládá svůj první módní obchod a po 17 letech pak otevírá také první módní butik firmy v Římě. Roku 1947 přichází Gucci s fantastickým nápadem bambusové kabelky, která je až do dnešních dnů jedním z pilířů značky a oblíbeným módním doplňkem. V 50. letech pak ovlivněn vzory na koňských sedlech přichází s úchvatným vzorem pruhovaných pásků na kabelkách a neméně úspěšnými mokasíny z do té doby nepříliš známého materiálu, kterým je semiš. Když zakladatel firmy Guccio Gucci roku 1953 umírá, přebírají jeho firmu synové. V 60. letech firma expanduje na východní trhy a otevírá obchody v Tokiu a Hong Kongu. V této době značka přichází s prvními slavnými prvky, jakými jsou například hedvábná šála, oblíbený doplněk monacké princezny Grace, či „Jackie O“ kabelka proslulá díky své nositelce Jacqueline Kennedy-Onassisové.

Nekončící spory

Neustálé rodinné spory přivádí firmu v 70. letech až na pokraj bankrotu. V roce 1979 přichází syn zakladatele Aldo Gucci na trh s Gucci Acessories Collection, do které patří drobnosti jako zapalovače, propisky nebo kosmetické tašky. Rodinné rozepře vrcholí roku 1983, kdy Paolo Gucci udává svého vlastního otce Alda pro daňové úniky a ten je tak uvězněn. Stejného roku také umírá druhý syn zakladatele Rodolfo Gucci a firmu přebírá jeho syn Maurizio, který se dohodne na spojení s Paolem a zbytek rodiny opouští firmu úplně. Po letech zbytečných pří se tak poprvé firma dostává do období klidu. V 80. letech se stává módním domem s největším vlivem na vývoj v této oblasti na světě a v dnešní době je nejprodávanější světovou italskou značkou vůbec.

Parfémy Gucci

Kromě oblečení a doplňků se mezi nejúspěšnější produkty značky Gucci řadí celosvětově uznávané parfémy. V nich dokáží návrháři tohoto impéria prodat italský styl, eleganci a výjimečný cit pro smyslnost a šarm. Pro ženy je to například rafinovaná vůně stylové řady Gucci nebo jemnost květinového aroma řady Flora. Mezi nejoblíbenější parfémy Gucci se v ženské kategorii řadí vůně nadčasového ženského stylu Eau De Parfum II nebo mladistvá a svěží vůně plná energie Rush 2. Mužům se zase značka Gucci snaží nabídnout šarm a neodolatelnost ve variacích kořeněných vůní série Gucci By Gucci Pour Homme, která je velmi oblíbeným prodejním artiklem nebo v provokativní a svůdné Guilty.

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy