loading

Již jste vyzkoušeli jedinečné PARFÉMY GUCCI?

Světovou proslulost si plně zaslouží módní značka Gucci pocházející z italské Florencie. Stejně jako se o její slávu zasloužily vynikající nápady a nevšední produkty z dílny talentovaných návrhářů, dokázala plnit přední stránky novin také nekonečnými souboji a vzájemnou nevraživostí jednotlivých členů rodiny Gucci.

Historie značky

Zakladatelem slavného impéria je Guccio Gucci, který se narodil roku 1869 v italské Florencii. Od roku 1906 se věnuje vedení malého obchodu s koňskými sedly a koženými doplňky. V roce 1921 si tento již známý a úspěšný obchodník zakládá svůj první módní obchod a po 17 letech pak otevírá také první módní butik firmy v Římě. Roku 1947 přichází Gucci s fantastickým nápadem bambusové kabelky, která je až do dnešních dnů jedním z pilířů značky a oblíbeným módním doplňkem. V 50. letech pak ovlivněn vzory na koňských sedlech přichází s úchvatným vzorem pruhovaných pásků na kabelkách a neméně úspěšnými mokasíny z do té doby nepříliš známého materiálu, kterým je semiš. Když zakladatel firmy Guccio Gucci roku 1953 umírá, přebírají jeho firmu synové. V 60. letech firma expanduje na východní trhy a otevírá obchody v Tokiu a Hong Kongu. V této době značka přichází s prvními slavnými prvky, jakými jsou například hedvábná šála, oblíbený doplněk monacké princezny Grace, či „Jackie O“ kabelka proslulá díky své nositelce Jacqueline Kennedy-Onassisové.

Nekončící spory

Neustálé rodinné spory přivádí firmu v 70. letech až na pokraj bankrotu. V roce 1979 přichází syn zakladatele Aldo Gucci na trh s Gucci Acessories Collection, do které patří drobnosti jako zapalovače, propisky nebo kosmetické tašky. Rodinné rozepře vrcholí roku 1983, kdy Paolo Gucci udává svého vlastního otce Alda pro daňové úniky a ten je tak uvězněn. Stejného roku také umírá druhý syn zakladatele Rodolfo Gucci a firmu přebírá jeho syn Maurizio, který se dohodne na spojení s Paolem a zbytek rodiny opouští firmu úplně. Po letech zbytečných pří se tak poprvé firma dostává do období klidu. V 80. letech se stává módním domem s největším vlivem na vývoj v této oblasti na světě a v dnešní době je nejprodávanější světovou italskou značkou vůbec.

Parfémy Gucci

Kromě oblečení a doplňků se mezi nejúspěšnější produkty značky Gucci řadí celosvětově uznávané parfémy. V nich dokáží návrháři tohoto impéria prodat italský styl, eleganci a výjimečný cit pro smyslnost a šarm. Pro ženy je to například rafinovaná vůně stylové řady Gucci nebo jemnost květinového aroma řady Flora. Mezi nejoblíbenější parfémy Gucci se v ženské kategorii řadí vůně nadčasového ženského stylu Eau De Parfum II nebo mladistvá a svěží vůně plná energie Rush 2. Mužům se zase značka Gucci snaží nabídnout šarm a neodolatelnost ve variacích kořeněných vůní série Gucci By Gucci Pour Homme, která je velmi oblíbeným prodejním artiklem nebo v provokativní a svůdné Guilty.

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Rozhodli jste se vzít cvičení útokem? Pojistěte si své rozhodnutí sportovní výbavou!

    Dáváte si novoroční předsevzetí? Pak vězte, že nejste jediní, ovšem určitě také nebudete poslední, kdo je nedodrží na 100 %. Konec roku a začátek nového je přímo stvořený k bilancování. A navíc Vánoce jsou plné sladkostí, smažených a tučných věcí. Je tedy nejvyšší čas vrhnout se hubnutí s plnou vervou. Máme pro vás tip, jak svému slibu dostát. Zaplaťte si nějaký cvičení kurz na půl roku a k tomu se vybavte kvalitním sportovním oblečením a doplňky. Hned získáte tu...

  • Šperky nemusí být stejné, zkuste asymetrii!

    Baví váš šperky a rádi vymýšlíte nový styl? Co třeba vyzkoušet asymetrii šperků. Už dávno neplatí, že vše musí být podle pravidel. Naopak! Náušnice nemusí vypadat stejně, šperky lze různě vrstvit a míchat tak, aby výsledek byl zkrátka originální. Je to snadné a především zábavné. Každá náušnice jiná Jak říkaly naše babičky, „každý pes, jiná ves“. Přesně tak bychom mohli pojmenovat asymetrické šperky, které jsou různorodé a zaujmou na první pohled . Tento hit...

  • Zachumlejte se do hřejivých svetrů a kardiganů

    Zima se ohlásila plnou silou a jediné po čem toužíme, je pořádně se zahřát. Kromě lahodného svařáku a teplé vany můžeme vsadit na stylové, praktické a krásně hřejivé oblečení.  Dáme vám malou inspiraci, jak se zachumlat před zimou do hřejivých svetrů a kardiganů.   Kardigan – módní stálice, která nestárne V obchodech na ně narážíme všude, dlouhé otevřené svetry , které působí hodně velké a volné – kardigany . Pochází z pánského šatníku , ostatně jako...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Nakup teď a zaplať
až po výplatě.
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni