loading

Již jste vyzkoušeli jedinečné PARFÉMY GUCCI?

Světovou proslulost si plně zaslouží módní značka Gucci pocházející z italské Florencie. Stejně jako se o její slávu zasloužily vynikající nápady a nevšední produkty z dílny talentovaných návrhářů, dokázala plnit přední stránky novin také nekonečnými souboji a vzájemnou nevraživostí jednotlivých členů rodiny Gucci.

Historie značky

Zakladatelem slavného impéria je Guccio Gucci, který se narodil roku 1869 v italské Florencii. Od roku 1906 se věnuje vedení malého obchodu s koňskými sedly a koženými doplňky. V roce 1921 si tento již známý a úspěšný obchodník zakládá svůj první módní obchod a po 17 letech pak otevírá také první módní butik firmy v Římě. Roku 1947 přichází Gucci s fantastickým nápadem bambusové kabelky, která je až do dnešních dnů jedním z pilířů značky a oblíbeným módním doplňkem. V 50. letech pak ovlivněn vzory na koňských sedlech přichází s úchvatným vzorem pruhovaných pásků na kabelkách a neméně úspěšnými mokasíny z do té doby nepříliš známého materiálu, kterým je semiš. Když zakladatel firmy Guccio Gucci roku 1953 umírá, přebírají jeho firmu synové. V 60. letech firma expanduje na východní trhy a otevírá obchody v Tokiu a Hong Kongu. V této době značka přichází s prvními slavnými prvky, jakými jsou například hedvábná šála, oblíbený doplněk monacké princezny Grace, či „Jackie O“ kabelka proslulá díky své nositelce Jacqueline Kennedy-Onassisové.

Nekončící spory

Neustálé rodinné spory přivádí firmu v 70. letech až na pokraj bankrotu. V roce 1979 přichází syn zakladatele Aldo Gucci na trh s Gucci Acessories Collection, do které patří drobnosti jako zapalovače, propisky nebo kosmetické tašky. Rodinné rozepře vrcholí roku 1983, kdy Paolo Gucci udává svého vlastního otce Alda pro daňové úniky a ten je tak uvězněn. Stejného roku také umírá druhý syn zakladatele Rodolfo Gucci a firmu přebírá jeho syn Maurizio, který se dohodne na spojení s Paolem a zbytek rodiny opouští firmu úplně. Po letech zbytečných pří se tak poprvé firma dostává do období klidu. V 80. letech se stává módním domem s největším vlivem na vývoj v této oblasti na světě a v dnešní době je nejprodávanější světovou italskou značkou vůbec.

Parfémy Gucci

Kromě oblečení a doplňků se mezi nejúspěšnější produkty značky Gucci řadí celosvětově uznávané parfémy. V nich dokáží návrháři tohoto impéria prodat italský styl, eleganci a výjimečný cit pro smyslnost a šarm. Pro ženy je to například rafinovaná vůně stylové řady Gucci nebo jemnost květinového aroma řady Flora. Mezi nejoblíbenější parfémy Gucci se v ženské kategorii řadí vůně nadčasového ženského stylu Eau De Parfum II nebo mladistvá a svěží vůně plná energie Rush 2. Mužům se zase značka Gucci snaží nabídnout šarm a neodolatelnost ve variacích kořeněných vůní série Gucci By Gucci Pour Homme, která je velmi oblíbeným prodejním artiklem nebo v provokativní a svůdné Guilty.

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Proč zvolit kosmetiku Weleda?

    Weleda je přírodní kosmetika, jejíž filozofie spočívá v dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. Až 83 % z rostlinných surovin, jenž tato značka využívá, se pěstuje pouze v ekologickém zemědělství nebo se získává z ekologicky kontrolovaných zdrojů ve volné přírodě. Pojďme se podívat pod pokličku této oblíbené značky, která se vyvinula v celosvětovou společnost zabývající se zdravím.   Ke kořenům značky Weleda Weleda...

  • Co dělat, aby vůně déle vydržela?

    Známe to asi všichni, koupíme si drahý parfém, který nám zpočátku voní velmi intenzivně, ovšem už kolem oběda vůni cítíme jen lehce a odpoledne prakticky vůbec. Samozřejmě hodně záleží na to, jak je parfém výrazný a kolik jsme si jej na sebe nastříkali. Existuje pár triků, které nám pomohou vůni zintensivnět a také prodloužit. Samozřejmě se o ně s vámi rádi podělíme. Vůně nás dokáže ovlivnit Výběr vůně bychom neměli podceňovat, protože má velký vliv na...

  • V čem je kouzlo perel?

    Bára z kanálu Barušminky natočila video, aby nás dokonale seznámila s pravými perlami od JwL Jewellery. Váháte-li, zda si pořídit perlový náhrdelník, pak vězte, že je nejvyšší čas alespoň jeden zakoupit.  Každá žena by je měla mít doma, hodí se zejména do společnosti, dokážou oživit outfit.   Kráska z hlubin Málokterý šperk je tak něžný a podtrhuje naši krásu, jako právě perly. Ty jsou již od pradávna považovány za symbol luxusu a bohatství . Na první...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Vybírejte z 44 928 produktů
od kabelky po parfém
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni