loading

Již jste vyzkoušeli jedinečné PARFÉMY GUCCI?

Světovou proslulost si plně zaslouží módní značka Gucci pocházející z italské Florencie. Stejně jako se o její slávu zasloužily vynikající nápady a nevšední produkty z dílny talentovaných návrhářů, dokázala plnit přední stránky novin také nekonečnými souboji a vzájemnou nevraživostí jednotlivých členů rodiny Gucci.

Historie značky

Zakladatelem slavného impéria je Guccio Gucci, který se narodil roku 1869 v italské Florencii. Od roku 1906 se věnuje vedení malého obchodu s koňskými sedly a koženými doplňky. V roce 1921 si tento již známý a úspěšný obchodník zakládá svůj první módní obchod a po 17 letech pak otevírá také první módní butik firmy v Římě. Roku 1947 přichází Gucci s fantastickým nápadem bambusové kabelky, která je až do dnešních dnů jedním z pilířů značky a oblíbeným módním doplňkem. V 50. letech pak ovlivněn vzory na koňských sedlech přichází s úchvatným vzorem pruhovaných pásků na kabelkách a neméně úspěšnými mokasíny z do té doby nepříliš známého materiálu, kterým je semiš. Když zakladatel firmy Guccio Gucci roku 1953 umírá, přebírají jeho firmu synové. V 60. letech firma expanduje na východní trhy a otevírá obchody v Tokiu a Hong Kongu. V této době značka přichází s prvními slavnými prvky, jakými jsou například hedvábná šála, oblíbený doplněk monacké princezny Grace, či „Jackie O“ kabelka proslulá díky své nositelce Jacqueline Kennedy-Onassisové.

Nekončící spory

Neustálé rodinné spory přivádí firmu v 70. letech až na pokraj bankrotu. V roce 1979 přichází syn zakladatele Aldo Gucci na trh s Gucci Acessories Collection, do které patří drobnosti jako zapalovače, propisky nebo kosmetické tašky. Rodinné rozepře vrcholí roku 1983, kdy Paolo Gucci udává svého vlastního otce Alda pro daňové úniky a ten je tak uvězněn. Stejného roku také umírá druhý syn zakladatele Rodolfo Gucci a firmu přebírá jeho syn Maurizio, který se dohodne na spojení s Paolem a zbytek rodiny opouští firmu úplně. Po letech zbytečných pří se tak poprvé firma dostává do období klidu. V 80. letech se stává módním domem s největším vlivem na vývoj v této oblasti na světě a v dnešní době je nejprodávanější světovou italskou značkou vůbec.

Parfémy Gucci

Kromě oblečení a doplňků se mezi nejúspěšnější produkty značky Gucci řadí celosvětově uznávané parfémy. V nich dokáží návrháři tohoto impéria prodat italský styl, eleganci a výjimečný cit pro smyslnost a šarm. Pro ženy je to například rafinovaná vůně stylové řady Gucci nebo jemnost květinového aroma řady Flora. Mezi nejoblíbenější parfémy Gucci se v ženské kategorii řadí vůně nadčasového ženského stylu Eau De Parfum II nebo mladistvá a svěží vůně plná energie Rush 2. Mužům se zase značka Gucci snaží nabídnout šarm a neodolatelnost ve variacích kořeněných vůní série Gucci By Gucci Pour Homme, která je velmi oblíbeným prodejním artiklem nebo v provokativní a svůdné Guilty.

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

  • Co jsou to NICHE parfémy a proč byste je měli chtít?

    Pokud ještě neznáte NICHE parfémy, je nejvyšší čas si je pořídit. Do naší nabídky vůní jsme pro vás nově zařadili právě tento typ parfémů, které mají luxusní přísady, nejsou tak snadno dostupné jako běžné známější značky a především jsou originální. Pro tyto výrobky je typická mnohaletá tradice, vzácné ingredience a luxusní flakony, ve kterých jsou k dostání. Kouzlo jedinečnosti Pokud slyšíte výraz „niche“ poprvé, pak vězte, že v překladu to znamená „...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Blesková doprava
dnes u nás, zítra u vás
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni