loading

NIVEA: nejjemnější pohlazení z Německa

Jednou z nejznámějších světových značek v oblasti péče o pleť a tělo je zcela nepochybně fenomenální společnost Nivea. Uplynulo již téměř sto let od vzniku prvního produktu této německé značky. Díky jedinečným inovacím v oblasti kosmetiky a péče o pokožku se Nivea stala opravdu světovým skvostem.

V dobách lékárníků

Na úplném začátku stojí lékárník Carl Paul Beiersdorf, který roku 1882 zakládá svůj obchod. Tato firma je až dodnes majitelem značky Nivea. Roku 1890 společnost přebírá farmaceutik Dr. Oskar Troplowitz a pod jeho vedením dochází k naprosto převratné události, je totiž objeven unikátní emulgátor s názvem Eucerin. Ten umožňuje spojit do té doby neslučitelné látky a tím dává vzniknout jemným krémům a jiným kosmetickým přípravkům.

Zrození legendy
Roku 1909 vzniká slavný výrobek, kterým je první balzám na rty v malé tubě. Tento produkt dostává název labello, což ve volném překladu z latinských slov labeo a bello znamená „krásné rty“. O dva roky později přichází firma s nejslavnějším výrobkem vůbec a jedním z nejoblíbenějších kosmetických přípravků na světě – krémem Nivea. Také název značky a slavného krému je odvozen z latiny a znamená „sněhobílý“. Krém obsahuje řadu mimořádných látek, zejména pak Eucerin, který je hlavním tajemstvím výrobků řady Nivea, jehož hlavní složkou je lanolin získávaný z ovčí vlny. Tento výborný a jemný krém udržuje pleť svěží a dodává jí přirozenou vláčnost a jemnost. Díky svým vlastnostem získal obrovskou popularitu a až do dnešních dnů ho používá celý svět. Roku 1925 vzniká také slavné logo s bílým textem na modrém pozadí.

Druhá světová válka
V období těsně před druhou světovou válkou museli vedení firmy opustit všichni příslušníci židovské rasy, tehdejší předseda představenstva společnosti tak musel vést veškeré zahraniční operace z Amsterodamu. Po skončení války je firma nucena začínat znovu od úplného začátku, protože jako německá značka během těchto let ztratila naprosto všechny obchodní kontakty v zahraničí. Jedinou výhrou tak bylo úspěšné jednání marketingové manažerky Elly Heuss-Knappové, která značku během celé války distancovala od jakéhokoliv spojení s nacistickou ideologií.

Návrat na výsluní
I přes zničení všech továren v Hamburku během náletů a ztracení obchodních vztahů se značka po válce pomalu vrací na trh. Roku 1950 přichází s novou verzí pH5 Eucerinu, který se přizpůsobuje přirozenému pH lidské pokožky a tím jí ještě více pomáhá a osvěžuje. Roku 1951 pak vzniká první deodorační mýdlo, poté roku 1963 zase převratné Nivea mléko určené pro péči o pokožku celého těla. V následujících 25 letech pak Nivea rozšiřuje sféry svého zájmu a za tímto účelem vzniká i jednoznačné rozdělení značky mezi jednotlivé divize. Během osmdesátých let minulého století je zahájena výrazná kampaň se zaměřením na péči o tělo a pleť, dává tak vzniknout dnes již velmi dobře známému odvětví Skin and Body Care.

Jako dotek anděla
Dnes je značka Nivea světovým výrobcem různých výrobků, které poskytují nejlepší péči o vaši pleť i celé tělo. Tým špičkových odborníků ve výzkumném centru Nivea, jenž spolupracuje s lékařskými odborníky a světovými vědeckými centry, přináší světu řadu velmi přínosných objevů použitelných i pro medicínské či jiné účely. Základem však zůstává péče o pleť a její přirozenou krásu. Ženy tak mohou sáhnout po vzácně jemných krémech Expert Lift pro vypnutí pleti nebo po světově proslulé Nivea Q10. Oblíbená je také řada pro zpevnění pokožky, velké oblibě se těší zejména novinka v podobě tělového mléka do sprchy. Všechny produkty Nivea dávají ženám z celého světa každodenní pocit spokojenosti, díky jemné a šetrné péči o jejich pleť a pokožku.



Autor článku: Krasa.cz


Aktuální články

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

  • Co jsou to NICHE parfémy a proč byste je měli chtít?

    Pokud ještě neznáte NICHE parfémy, je nejvyšší čas si je pořídit. Do naší nabídky vůní jsme pro vás nově zařadili právě tento typ parfémů, které mají luxusní přísady, nejsou tak snadno dostupné jako běžné známější značky a především jsou originální. Pro tyto výrobky je typická mnohaletá tradice, vzácné ingredience a luxusní flakony, ve kterých jsou k dostání. Kouzlo jedinečnosti Pokud slyšíte výraz „niche“ poprvé, pak vězte, že v překladu to znamená „...

info@vivantis.cz10-18 hod. 468 006 315
Blesková doprava
dnes u nás, zítra u vás
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni