Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

POLICE: dravá šelma udávající tón

Jednou z nejvýraznějších módních značek současnosti je italská značka Police, která energicky udává trend v celé Evropě. Na začátku byla originalita, která zaujala mnohé módní nadšence. Výjimečnost této dravé značky spočívá také ve fantastické propagaci, dokázala tak oslovit a zaujmout nejznámější světové celebrity.

Značka Police vznikla na začátku 80. let minulého století v horské oblasti nedaleko Benátek. Se svou vizí neotřelých a nových designů se přesně trefila do doby, kdy se přestávalo lpět na tradici, a naopak do popředí zájmu se dostávalo vše s vlastním stylem a inovací. Toho všeho uměli tvůrci značky využít v plné míře. Za vše hovoří už název značky, který byl inspirován původní kolekcí slunečních brýlí - vycházely totiž z designu brýlí drsných amerických poldů.

Od brýlí až na vrchol
Společnost se původně věnovala výhradně výrobě originálních slunečních brýlí a dokázala se v této oblasti propracovat až na úplnou špičku. Postupem času však velmi šikovně rozšířila oblasti zájmu, a tak v roce 1997 přibyly parfémy. O šest let později byla na trh uvedena první série hodinek. Nakonec přibývají i šperky a další módní doplňky, v podobě tašek, zavazadel, psacích potřeb a samostatné řady oblečení.

Hvězdná propagace
Firmě se podařilo na přelomu tisíciletí oslovit pro svou reklamu opravdové ikony a nejznámější tváře showbyznysu. Jejich výrobky totiž propagovali a propagují takové superstar ze světa sportu a filmu jako David Beckham, George Clooney, Paolo Maldini, Bruce Willis a Antonio Banderas. Tito muži přesně odpovídají profilu firmy. Draví, elegantní, se vkusem a zájmem o kvalitní módu. Navíc jsou i dostatečně sebevědomí a průbojní. Téměř všichni pak figurovali v anketě o nejvíce sexy muže roku.

Hodinky pro silné muže a odvážné ženy
Hodinky firmy Police jsou opravdu unikátní. Stejně jako celá značka vyjadřují odvahu a energii Všechny řady mají osobitý design, který v kombinaci s neotřelou barevností vždy přesvědčí o své jedinečnosti. Hodinky své majitele oslovují zejména vysokou kvalitou za přijatelné ceny. Populární jsou zvláště modely Police Hammerhead, Police Fashion Glamour Square nebo hodinky Police Fashion Glory, které vynikají originální kombinací oceli a kůže. Tyto hodinky vás ani na chvíli nenechají na pochybách, že jejich majitel je aktivní a cílevědomý člověk se smyslem pro styl.

Šperky s puncem gotiky
Ani u šperků nelze čekat něco obyčejného. Italští návrháři originálně propojují tradiční materiály, jako jsou chirurgická ocel a kůže, to vše ozvláštňují gotickými prvky. Tyto nevšední ornamenty dodávají šperkům kapku vyzývavosti a odvahy. Spousta klenotů je unisex, může je tedy nosit stejně dobře muž jako žena. Například přívěsek Rebel svou příslušnost k životu a síle ukazuje hned na první pohled. Kožený náramek Riot zase zaujme svou neskrývanou silou. I u dalších typů šperků jako jsou náhrdelníky, spony nebo krásné prsteny dokazuje Police svůj um a životní filozofii.

Odhalení až na kůži
Hned od roku 1997, kdy byla na trh uvedena první řada parfémů, si tyto vůně získaly srdce a zájem široké vrstvy zákazníků. I v oblasti parfémů projevila značka Police svou nápaditost. Například řada Naked pojímá svůj název doslovně a je prodávána v průhledných obalech. Dává tak najevo touhu neskrývat se za zbytečné zábrany nebo falešnou skromnost a dát průchod svému já. Vůně žádá po svých nositelích, aby se odhalili přímo až na kůži. Caribbean udává ženám smyslný tón a nádech vzdálených exotických pláží, vůně Pure DNA jim zase poskytuje možnost být sama sebou. Pro pravé muže je připraven slavný Original nebo průbojná variace exotických dřevin v kombinaci s běžnými přísadami jako máta, šalvěj nebo citron v řadě Passion.

Dravec na výsluní
Ano, značka Police je dnes tím, kdo udává módní trendy, určuje styly a jako opravdová šelma rozráží řady svých protivníků. Udivuje svou rychlostí, silou a elegantním pohybem v módním světě. Máte-li odvahu, chuť si život užít a přitom nebýt zbytečně extravagantní, pak neváhejte, Police je přesně pro vás.

 


Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy