loading

SHISEIDO: to není jen kvalitní pleťová a tělová kosmetika z Japonska

Principy značky

Prolínání orientální estetiky a západní vědy, propojení kultury a technologie - přesně na takových principech stojí značka Shiseido. Tato nejstarší kosmetická firma na světě vyvíjí výrobky nejvyšší kvality s maximální snášenlivostí.

Z historie

Značka Shiseido existuje na trhu od roku 1872. Vznikla v Tokiu, v samém středu módy a kultury Japonska. U jejího zrodu stál Yushinem Fukuhara, který otevřel v Japonsku první lékárnu podle západního vzoru. V tehdejší době ještě zcela neobvyklá kombinace z farmaceutických produktů západního stylu a asijské tradice přispěla velkým dílem k úspěchu firmy Shiseido. Mezi první výrobky této společnosti patřily pudry na tvář v tělové barvě. Že na tom není nic divného? V Japonsku rozhodně - Japonky se tou dobou pudrovaly zásadně bíle.

Shiseido se rozhodlo znovu vstoupit na farmaceutický trh v roce 1987, aby naplnilo rostoucí požadavky spotřebitelů a naplnilo společnou filozofii „přispění k lidskému zdraví a dobrému pocitu“. Tato značka je v současnosti výrobcem nejrůznější vlasové, pleťové i tělové kosmetiky, ale prezentuje se i v oblasti parfémů.

Díky svému původnímu zdroji ve farmacii stojí dodnes v popředí aktivit společnosti Shiseido výzkum a vývoj v lékařské a kosmetické oblasti. Již od počátku vzniku firmy dodržují její zaměstnanci vysoký standard výzkumných metod. Za vývojem výrobků značky stojí více než tisícovka vědců, kteří pracují na trvalém zdokonalování a novém vývoji inovačních komponent. V současné době nabízí společnost výběr z více produktů. Ty zahrnují i ty, které byly vyvinuty ve spolupráci s dalšími farmaceutickými společnostmi.

Vůně Shiseido

Parfémy japonských značek bývají často hodně lehké a vzdušné, pro Shiseido to ale tak docela neplatí; v nabídce najdete lehké i velmi výrazné, vždy však jedinečné vůně. Mezi oblíbené dámské parfémy patří Koto, Memoire a nejvíce prodávaný Zen. Parfémová voda Zen je ispirací pro váš nejhlubší smysl pro harmonii, příslib jemné a hebké pleti. Tato elegantní dlouhotrvající spirituální vůně nabízí odhalení ducha východu dalším generacím. V úvodu vůně se nachází kombinace grapefruitu, bergamotu, pomeranče, ananasu a růže, srdce je zcela květinové a v základu se snoubí dřevité tóny s pačuli, kadidlem, ambrou, vanilkou a pižmem.

Více vůní od této značky naleznete zde.

 

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Jak originálně zabalit dárkový poukaz pod stromeček

    Někdy se to prostě stane. Ve vánočním shonu prostě nestíháte a na někoho z blízkých zapomenete… Nebo si tak dlouho lámete hlavu s tím, co pod stromeček nadělit, až do Štědrého dne zbývá jen několik málo dní a vám už tak trochu teče do sněhulí. Nezoufejte a objednejte elektronický dárkový poukaz. Za 5 minut ho máte v mailu, vytisknete ho a no stress.   A kreativní můžete být třeba při jeho předání. Do obálky pod stromeček ho totiž umí dát každý… Vytištěný poukaz...

  • Soutěžte s balíky České pošty o auto a nadílku pro celou rodinu

    Vyberte si letos při nákupech dárků na e-shopech doručení Českou poštou a soutěžte jako adresát vybraných typů balíků o 111 sněhobílých cen! Nadělujeme skipasy do českých hor, bílé zboží v hodnotě 10 000 kč nebo hromadu opravdového sněhu . Pro výherce hlavní ceny jsme připravili exkluzivní vůz Škoda Yeti ! Soutěžte s balíky poslanými mezi 21.11 a 21.12.2017 a užijte si ty pravé bílé vánoce s Českou poštou! Jak soutěžit? Přihlašte na webu...

  • Hit, který vás dostane – hodinky s duhou

    Hledáte něco originálního, neotřelého, co jen tak nikdo nemá? Hodinky s vodotryskem jsou již pasé, nyní frčí hodinky s duhou! Zaujmou na první pohled každého, září na míle daleko a navíc vám vnesou do života pozitivní náladu. A co je nejlepší, když točíte ručičkami, mění se barva ciferníku. O krok napřed Většina z nás touží stále po něčem novém , co jen tak někdo nemá. Proto jsme do naší nabídky zařadili velmi originální hodinky s duhou , které...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Blesková doprava
dnes u nás, zítra u vás
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni