Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení ZDARMA
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

SHISEIDO: to není jen kvalitní pleťová a tělová kosmetika z Japonska

Principy značky

Prolínání orientální estetiky a západní vědy, propojení kultury a technologie - přesně na takových principech stojí značka Shiseido. Tato nejstarší kosmetická firma na světě vyvíjí výrobky nejvyšší kvality s maximální snášenlivostí.

Z historie

Značka Shiseido existuje na trhu od roku 1872. Vznikla v Tokiu, v samém středu módy a kultury Japonska. U jejího zrodu stál Yushinem Fukuhara, který otevřel v Japonsku první lékárnu podle západního vzoru. V tehdejší době ještě zcela neobvyklá kombinace z farmaceutických produktů západního stylu a asijské tradice přispěla velkým dílem k úspěchu firmy Shiseido. Mezi první výrobky této společnosti patřily pudry na tvář v tělové barvě. Že na tom není nic divného? V Japonsku rozhodně - Japonky se tou dobou pudrovaly zásadně bíle.

Shiseido se rozhodlo znovu vstoupit na farmaceutický trh v roce 1987, aby naplnilo rostoucí požadavky spotřebitelů a naplnilo společnou filozofii „přispění k lidskému zdraví a dobrému pocitu“. Tato značka je v současnosti výrobcem nejrůznější vlasové, pleťové i tělové kosmetiky, ale prezentuje se i v oblasti parfémů.

Díky svému původnímu zdroji ve farmacii stojí dodnes v popředí aktivit společnosti Shiseido výzkum a vývoj v lékařské a kosmetické oblasti. Již od počátku vzniku firmy dodržují její zaměstnanci vysoký standard výzkumných metod. Za vývojem výrobků značky stojí více než tisícovka vědců, kteří pracují na trvalém zdokonalování a novém vývoji inovačních komponent. V současné době nabízí společnost výběr z více produktů. Ty zahrnují i ty, které byly vyvinuty ve spolupráci s dalšími farmaceutickými společnostmi.

Vůně Shiseido

Parfémy japonských značek bývají často hodně lehké a vzdušné, pro Shiseido to ale tak docela neplatí; v nabídce najdete lehké i velmi výrazné, vždy však jedinečné vůně. Mezi oblíbené dámské parfémy patří Koto, Memoire a nejvíce prodávaný Zen. Parfémová voda Zen je ispirací pro váš nejhlubší smysl pro harmonii, příslib jemné a hebké pleti. Tato elegantní dlouhotrvající spirituální vůně nabízí odhalení ducha východu dalším generacím. V úvodu vůně se nachází kombinace grapefruitu, bergamotu, pomeranče, ananasu a růže, srdce je zcela květinové a v základu se snoubí dřevité tóny s pačuli, kadidlem, ambrou, vanilkou a pižmem.

Více vůní od této značky naleznete zde.

 

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy