loading

Tommy Hilfiger: Svobodná móda z ulice

Dalším ze slavných amerických tvůrců, jejichž modely udávají trend i v současnosti, je Tommy Hilfiger. Vlastním jménem Thomas Jakob Hilfiger se narodil 24. března 1951 ve státě New York v chudé rodině irských přistěhovalců. Ve svých 18 letech nakupuje pouhých dvacet jeansů se zvonovým vzorem a prodává je v místě svého bydliště, kde je po nich obrovská poptávka. Otevírá svůj obchod s názvem People´s Place a již před svými 25. narozeninami je majitelem deseti obchodů ve státě New York.

Móda z ulice

Přestože ve svých začátcích dostává Tommy Hilfiger zajímavé nabídky práce asistenta u známých tvůrců, jako jsou Calvin Klein, odmítá je. Pokračuje dál ve své vlastní tvorbě. Svým nápaditým a svěžím designem, kterým kopíruje oblečení lidí na ulici, dává najevo jednu ze svých nejznámějších vizí. Podle něj se totiž nové styly oděvů a módní trendy nerodí v ateliérech vzdálených běžnému životu, ale právě na obyčejných ulicích. Tímto postojem dokáže jako vůbec první návrhář oslovit černošskou populaci a získat tím nevyčerpatelný zdroj zákazníků. Když například v roce 1994 vystoupí v televizi oblíbený černošský rapper Snoop Doggy Dogg ve vytahaném svetru Tommy Hilfiger, stoupne obrat této značky o 90 milionů dolarů a tvůrce je vyhlášen designérem roku.

Zábava a svoboda

Od roku 1984, kdy byla založena firma Tommy Hilfiger Corporation, sláva zakladatele neustále stoupá. Po dvaceti letech v branži zaměstnává již 5400 lidí a jeho koncern dosahuje obratu přesahujícího 1,8 miliard dolarů ročně. Tommy Hilfiger umí kombinovat svěžest amerického mládí s překvapivými vzory, které bourají do té doby zažité konvence. Právě tím se mu vždy dařilo oslovovat mladou generaci. V dnešní době, kdy děti odmítají nosit stejné styly jako jejich otcové, se tak řadí mezi vůbec nejoblíbenější výrobce oblečení, parfémů a hodinek současnosti.

Parfémy a hudba

Tento neobyčejný tvůrce dokáže vždy kvalitu a svěžest svých výrobků spojit s patřičnou exkluzivitou a zájmem médií. Svou zálibu v hudbě tak spojil například v sérii svých parfémů True Star Gold, na kterých spolupracoval s proslulou zpěvačkou Beyoncé Knowles. Pro muže to byla řada True Star Men, které prezentoval ve spolupráci s neméně slavným Enrique Iglesiasem. Obě tato spojení mu zajistila obrovský zájem o jeho výrobky a následovaly další zajímavé parfémy. Senzací se staly parfémy pro muže s jednoduchými názvy Tommy, nebo dokonce jen T. Ženám zase nabídl nespoutanost a pocit mladosti ve své vůni Tommy Girl.

Autor: Parfemy.cz


Aktuální články

  • Boříme konvence - tenisky i k elegantnímu stylu

    Nosíte tenisky pouze k džínům nebo ke sportovnímu oblečení? Vypadají totiž skvěle také k sukním a šatům. Můžete je obout do práce, do města, na výlet i na večerní posezení s kamarádkou. Tenisky představují ležérní a velmi pohodlnou obuv, u které nehrozí vyvrtnutý kotník ani puchýře na patách. Zbořte konvence a mýty o tom, že je to pouze volnočasová obuv.   Osvěžte svůj šatník Jakmile se venku oteplí, je načase trochu provětrat šatník. Zimní obuv a oblečení...

  • Black and white - kouzlo minimalismu

    Módní trendy se stále mění, ovšem existují stálice, které se vrací rok co rok. Pokud se nerada přizpůsobujete módnímu diktátu a raději zůstáváte sama sebou, pak můžete vsadit na minimalismus v podobě black and white . Černá a bílá obvykle tvoří základ našeho šatníku. Obě tyto barvy lze snadno kombinovat s výraznými odstíny nebo vzory.   Minimalismus v módě? Proč ne! Někomu se může zdát poněkud nudný, ovšem když víte, jak na to, výsledek je dokonalý. Nelze...

  • Co jsou to NICHE parfémy a proč byste je měli chtít?

    Pokud ještě neznáte NICHE parfémy, je nejvyšší čas si je pořídit. Do naší nabídky vůní jsme pro vás nově zařadili právě tento typ parfémů, které mají luxusní přísady, nejsou tak snadno dostupné jako běžné známější značky a především jsou originální. Pro tyto výrobky je typická mnohaletá tradice, vzácné ingredience a luxusní flakony, ve kterých jsou k dostání. Kouzlo jedinečnosti Pokud slyšíte výraz „niche“ poprvé, pak vězte, že v překladu to znamená „...

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315
Dáme vám 1 rok
na vrácení zboží
x
Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK
prvni