Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

Zamilujte se do nového e-shopu Vivantis.cz

Naše společnost Vivantis, která provozuje specializované e-shopy Krasa.cz, Parfemy.cz, Prozdravi.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz a Modnidoplnky.cz, spustila nový internetový obchod. Vivantis.cz je nový shop, který spojuje výhody specializovaných obchodů a nabízí všechny jejich lifestylové komodity pohodlně a stylově na jednom místě.

Starý a nový Vivantis

Chceme inspirovat a probouzet lásku nejen k módě

 

“Naším cílem je nejen uspokojovat nákupní vášně žen, ale také je inspirovat a probouzet v nich lásku k módě, kosmetice a především k nim samým. A to nyní nově na jednom místě, v jednom nákupním košíku. Zákaznice mohou vybírat z široké nabídky více než 31 000 produktů kosmetiky, parfémů, hodinek, šperků, a módních doplňků,” prozrazuje Martin Rozhoň, ředitel internetových obchodů Vivantis. Martin dále prozrazuje, že: „V létě rozšíříme nabídku také v oblasti oblečení a obuvi, ze kterých nyní vybíráme ty nejoblíbenější kousky. Klademe důraz především na kvalitu, originalitu a aktuálnost značkového zboží.” Prostě se máte, na co těšit.

 

Bez nového loga by to nešlo

 

Nový e-shop dostal do vínku také nové logo, se kterým proběhl i kompletní redesign společnosti. „Logo v sobě pojí hravost, originalitu i lásku. „V“ je stylizované srdce, které symbolizuje pocit zamilovanosti, přesně v duchu hlavního claimu Zamilujte se. Font je originálním rukopisem, který se skvěle doplňuje s novým vizuálním stylem,“ komentuje nové logo Hana Hutlová, marketingová manažerka společnosti Vivantis. Autorem loga je grafik Jan Zábranský.

Zamilujte se... Vivantis

E-shop Vivantis.cz, oproti dosavadním specializovaným e-shopům, je designován tak, aby více vynikly jednotlivé produkty. Design je doplněn jemnou grafikou v základním neutrálním béžovém tónu s akcenty v pastelových barvách. „Tyto pastelové barvy jsou základem pro celou komunikaci, která bude hravá, pastelově barevná, se srdíčky, mašličkami a emocemi nabitými texty,“ přibližuje Hana Hutlová.

Zamilujte se Vivantis

Výhody, kterým podlehnete

 

Vivantis.cz spojuje výhody dosavadních specializovaných shopů, jako jsou bleskově rychlá doprava s poštovným zdarma, více než 200 výdejních míst, 1 rok na vrácení nebo prodloužená záruka na hodinky a další. Ke stávajícím výhodám přidává nový shop navíc jednu velkou přednost: všechny komodity jsou k zakoupení na jednom místě. Nově Vivantis také prodloužil zákaznický servis až do 22 hodin.

A jaký osud čeká „speciálky“?

 

„Domény našich e-shopů jsou skutečně unikátní, a proto budou i nadále plnohodnotně fungovat. Parfemy.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz, Hodinky.cz a Sperky.cz mají pevnou pozici na trhu právě díky kvalitě svých domén, které jsou symbolem komodit, které prodávají. Tyto obchody proto budou specializovanou alternativou k hlavnímu multishopu,“ prozrazuje ředitel Vivantisu Martin Rozhoň. 

„Prozdravi.cz bude vždycky stát tak trochu bokem, protože má speciální strategii, cílovou skupinu i komunikační téma zdraví, které vyžaduje individuální a citlivý přístup,“ doplňuje Martin Rozhoň, který dále prozrazuje: „Důvodů začít budovat Vivantis jako samostatnou značku bylo hned několik. Stávající a zvyšující se počet specializovaných e-shopů nebylo možné efektivně k zákazníkům komunikovat. Na trhu však rostou velmi silné konkurenční značky, kterým je potřeba se postavit. Bylo pro nás velmi drahé a prakticky nemožné budovat značku a tvořit vztah se zákazníkem pod 6 různými doménami. Znamenalo to také komplikace pro vstup na zahraniční trhy, kde bychom už nenašli tak kvalitní domény, jako máme v Čechách. Proto jsme pro zahraničí zvolili strategii fashion a lifestyle multishopu a obchodů specializovaných na komoditu zdraví, tedy alternativu k českému Prozdravi.cz. Díky tomu přibude již letos k Vivantis.sk také Vivantis.pl, Vivantis.com a další.“

Zamilujte se! Vždyť zamilovaná žena je o tolik krásnější...

S láskou váš

Vivantis

Aktuální články

  • Jak vybrat ideální kabelku   

    Dokážete si bez ní představit svůj život? To snad ani není možné… Pro muže je možná záhadným místem, ale pro ženy je to vlastně takový příruční život. Řeč je o kabelce. Většina žen má opravdu více než jednu, některé pak vlastní dokonce desítky kousků. Ale ruku na srdce, opravdu je pak střídáte podle barvy, tvaru či příležitosti? Ze zkušenosti víme, že i když má žena doma více kabelek, nosí stále jednu a tu samou. Tu oblíbenou. A jak tu pravou vybrat? Kabelka vašeho...

  • Jak na dokonalý make-up: Tajemství kouřových stínů

    Kouřové stíny. Líčení, které se všem holkám a ženám líbí a drtivé většině i sluší, ale jen málokterá si na něj troufne. Je to absolutní hit a nadčasové líčení především na večírky, plesy a jiná večerní mecheche. Jak na něj? Na youtube najdete miliony tutoriálů od českých i zahraničních make-up artists i beauty youtuberek… I když jste si pustila přibližně polovinu, stále vypadáte po vlastní realizaci jako strýček Fester z Addams Family? Když dodržíte tato základní...

  • Být chic je v módě: Jak uvázat kravatu a motýlka podle etikety

    Uvázání kravaty není jen tak. Dokonalý uzel se možná nepodaří vždy napoprvé, ale určitě stojí za trénink. Vždyť každý správný gentleman to ovládá. K vázání kravaty se váže několik jednoduchých pravidel. Stačí je dodržovat a budete za hvězdu v divadle, na plese, ale i na jednání. 3 fígle k dokonalosti Kravatu volíme podle košile a příležitosti Košili vybíráme tak, aby při zapnutí horního knoflíčku bylo možné mezi krk a košili vsunout ještě dva prsty ....

dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy