Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

ADVENTNÍ KALENDÁŘ: Každý den pro vás máme jedno okénko s překvapením
Doprava ZDARMA od 2 500 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315
Menu

Pure Game - EDT

Značka: Adidas
Každé čtyři roky se lidé z celého světa spojí, aby ukázali, jak moc zbožňují jeden sport – fotbal. V rámci oslav fotbalového šampionátu, v Jihoafrické republice v roce 2010, vytvořil Adidas… Popis a parametry
Varianty tohoto kousku (1):

Popis

Každé čtyři roky se lidé z celého světa spojí, aby ukázali, jak moc zbožňují jeden sport – fotbal. V rámci oslav fotbalového šampionátu, v Jihoafrické republice v roce 2010, vytvořil Adidas limitovanou edici Pure Game. Tato mužná vůně spojuje její nositele, vášnivé fotbalisty -  fanoušky i hráče z celého světa. A to dokazuje, že v týmové práci není nic nemožné. Adidas se inspiroval bohatou rozmanitostí a silou Jihoafrické republiky.

Vůně se otevírá překvapující směsí jiskřivého grapefruitu a mandarinky, podtrhnuté šumivou zelenou bazalkou a lehce kořeněným pepřem. Srdce je zahaleno do zářivé elegance a moderní mužnosti díky aromatické levanduli, dřevu Guaiac a cypřiši. Základ odhaluje přírodní aspekt tropického polokeře pačuli a dřeva Tamboti společně se smyslnými nótami fazole Tonky a kadidla.

Krabička je černá - tento skromný vzhled je kompenzován barevnými kruhy deltovitého tvaru a smělým nápisem „Special Edition: South Africa“. 11 odlišných barev na kruzích reprezentuje 11 úředních jazyků Jihoafrické republiky a zároveň 11 hráčů fotbalového týmu. Balení je inspirováno jedinečným vzhledem, hrdostí a nadějí JAR a znázorňuje harmonii vytvořenou spojením různých skupin v jeden tým při globální sportovní události obřích rozměrů. Fotbal není jenom hra, je to část života.

Vůně byla uvedena na trh v roce 2010.

Složení

Hlava

grapefruit, mandarinka, bazalka, pepř

Srdce

levandule, dřevo Guaiac, cypřiš

Základ

pačuli, dřevo Tamboti, fazole Tonka, kadidlo

Ověřeno zákazníky

Hodnocení tohoto kousku

99 % Celkem 11 hodnocení Všechna hodnocení
dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy