Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Velký letní výprodej až - 80 %. Přes 9 000 kousků od kabelky po parfém.
Doprava ZDARMA od 2 500 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315
Menu

Infusion De Vetiver - EDT

Značka: Prada Kód: pPD020
Varianty tohoto kousku (1):

Popis

Infusion De Vetiver je limitovaná edice pro muže. Orientální vůně, okořeněná pikantním pepřem, se stane vaším každodenním společníkem. Infusion De Vetiver je mužná vůně, určená pro ty, kteří se nebojí jít tvrdě za svým cílem a stojí si za svým názorem.

Na trh byla uvedena v roce 2010.

Složení

Hlava

estragon

Srdce

pepř, vetiver

Základ

zázvor

Produkt je také v sekcích

Značka: Prada

Mario Prada otevřel svůj první butik v Miláně roku 1913, kde prodával vysoce kvalitní kožené zboží a doplňky. Obchod to byl vcelku stabilní, ale v 70. letech silní konkurenti jako Gucci a Hermes málem dostali Pradu na okraj bankrotu. V roce 1978 Miuccia Prada a její manžel Patrizio Bortelli  převzali vedení skomírajícího obchodu. Patrizio si vzal za úkol management, zatímco Miuccia  navrhovala kolekce. Nyní, po 3 desetiletích, je Prada jednou z nejznámějších a nejúspěšnějších módních společností. Od poloviny 90. let se objevilo pouze pár symbolů tak silných, jako Pradou vytepaný stříbrný trojúhelník. Síla značky je taková, že dokáže přetvořit obyčejný černý nylonový batoh do toužebného doplňku. Stačila kombinace chytrého řízení, šikovných návrhů a média postavila Pradu do přední linie návrhářského průmyslu.

Více

Mario Prada otevřel svůj první butik v Miláně roku 1913, kde prodával vysoce kvalitní kožené zboží a doplňky. Obchod to byl vcelku stabilní, ale v 70. letech silní konkurenti jako Gucci a Hermes málem dostali Pradu na okraj bankrotu. V roce 1978 Miuccia Prada a její manžel Patrizio Bortelli  převzali vedení skomírajícího obchodu. Patrizio si vzal za úkol management, zatímco Miuccia  navrhovala kolekce. Nyní, po 3 desetiletích, je Prada jednou z nejznámějších a nejúspěšnějších módních společností. Od poloviny 90. let se objevilo pouze pár symbolů tak silných, jako Pradou vytepaný stříbrný trojúhelník. Síla značky je taková, že dokáže přetvořit obyčejný černý nylonový batoh do toužebného doplňku. Stačila kombinace chytrého řízení, šikovných návrhů a média postavila Pradu do přední linie návrhářského průmyslu.

Prada
dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy