Principy ochrany soukromí na Vivantis.cz

Vivantis.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 315

PPL

Kdy se můžete těšit na svůj balíček?

PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v pracovní dny 8–18 hod. (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

Ve vybraných lokalitách (možno ověřit zde) je také možné zvolit večerní doručení a to od 17 do 21 hod. Pokud v košíku zadáte PSČ ze seznamu míst s možností večerního doručení, při odeslání objednávky se zobrazí okno pro výběr doručení. Jestliže v košíku zadáte PSČ, které v seznamu není, okno pro výběr doručení se nezobrazí, objednávka se odešle a bude vyřízena jako standardní doručení PPL. Cena služby je stejná jako u standardního rozvozu zásilek.

V den předání vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni SMS a emailem.

Zmeškali jste svůj balíček?

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní. Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

Při převzetí zásilky od řidiče PPL si zkontrolujte celistvost a neporušenost obalu. V případě, že je obal nějakým způsobem poškozen, uveďte tuto informaci do přebíracího protokolu. Pokud byste po rozbalení zásilky zjistili jakékoliv poškození obsahu, nahlaste tuto skutečnost přímo na přepravce, společnost PPL, vyplněním formuláře Reklamační formulář.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v emailu o odeslání zboží.

Využít můžete také aplikaci PPL

Můžete také využít aplikaci PPL pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pobočky: Aplikace pro iPhone a Android.