loading

Recenze Knihy Harmonie zdraví, krásy a vitality (Mgr. Antónia Mačingová)

Kód produktu: z4530

Do detailu produktu

Průměrné hodnocení:

• Po knížkách Zhubněte jednou provždy a Harmonie zdraví, krásy a vitality jsem toužila celý život, neboť mě naučily správnému stravování. Nechci se už nikdy vrátit, ke knedlíkům se zelím a vepřovým masem.

• Knihu Harmonie zdraví, krásy a vitality jsem obstarala se záměrem využít receptů na vyváženu stravu. Mám zkušenosti s prvním dílem. Kniha splnila očekávání, jsem spokojená, a rady obsažené v knize s radostí využívám.

• Jsem nadšená paní Antonií Mačingovou! Již třetí měsíc se podle ní stravujeme, nikdy už nebudeme jinak. Je to velice moudrá paní! Manželovi se po měsíci srovnal krevní obraz, cukr a kyselina močová se dostaly do normy. Když jsem porovnávala loňské a letošní rozbory krve, nevěřila jsem svým očím! Dceři se srovnal tlak. Ubýváme na váze. Knihy paní Mačingové bych doporučila všem lidem se zdravotními problémy! Je fakt, že by přišli o práci všichni výživoví poradci, výrobci potravinových doplňků, i lékaři! Ona by měla vystupovat v TV pořadech! Její očistná dvacetosmička je opravdový zázrak! Bylo by třeba vydávat její knihy, levně je prodávat, aby na ně dosáhli všichni! Všechny knihy této autorky bych doporučila všem lidem! Na váš dotaz odpovídám, s knihou Harmonie zdraví, krásy a vitality jsem nadmíru spokojená! Doporučuji všem lidem!

• Knihu Harmonie zdraví a stravování a očistu podle ní bych doporučila všem, kteří jsou i mírně při těle. Paní Mgr. Mačingová by měla mít pořad v televizi. Její metoda očisty těla a ztráty tuku je jedinečná! Předtím jsem vyzkoušela všechny diety a nakonec jsem v důsledku toho skončila obalená tukem! I to paní Antonia ve svých knihách vysvětlila. Věřím, že se konečně všeho léty nasbíraného tuku zbavím! Knihy Mgr. Mačingové kupuji proto, že její metoda očisty a ztráty tuku je nenásilná, přirozená a změní člověku stravovací návyky navždy. Dozvěděla jsem se o nich náhodou, když jsem po třech letech potkala známou, která kdyby mě neoslovila, bych klidně minula. Byl to jiný člověk! Z plnoštíhlé holčiny, byla štíhlá! Okamžitě jsem koupila titul Zhubněte jednou provždy a druhý den začala stravování "podle Mačingové". Jídla byla chutná, tak se ke mně přidal i manžel. Dnes začínáme druhou dvacetosmičku. Manžel sportuje, má o 7 kg tuku méně, já jen chodím na delší procházky, mám o 5 kg tuku méně. Cítíme se skvělě, už víme, že se k původnímu stravování nevrátíme! Všechny diety, které jsem držela celý život mi byly k ničemu, naopak mi přidaly na tukových zásobách! Paní Mgr. Mačingová, děkuji vám! Vaše knihy mají obrovský význam !

• Kniha Harmonie zdraví, krásy a vitality obsahuje výborné, rychlé a lehké zeleninové recepty. Doporučuju všem, kdo se chtějí stravovat doma rychle, zdravě, ale i vcelku levně.

• V knize Harmonie zdraví jsou super recepty i s obrázky. Určitě mohu doporučit.

info@vivantis.cz8-20 hod. 468 006 315