Výrobek mi přišel poškozený
Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte, prosím, co nejdříve buď přepravce, (viz. info u dopravců) nebo naši společnost. Pokud je to možné, kontaktujte nás okamžitě po zjištění problému, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci. Pokud je zboží poškozeno nebo došlo ke ztrátě balíčku a využili jste naši službu Pojištění balíčku, kontaktujte naši zákaznickou linku a my vám obratem pošleme nové zboží.
Vyberte, kde chcete výrobek vrátit
Dopravce
Potřebujete poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo emailem
Po–Pá 8–17 So–Ne 10–14
Často kladené dotazy
Mám od dopravce převzít balíček, který má viditelně poškozený obal?
Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku na zákaznické lince?
Jak mám vrátit poškozený výrobek?