Výrobek mi přišel poškozený
Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte, prosím, co nejdříve buď přepravce, (viz info u dopravců) nebo naši společnost. Pokud je to možné, kontaktujte nás okamžitě po zjištění problému, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci. Pokud je zboží poškozeno nebo došlo ke ztrátě balíčku a využili jste naši službu Pojištění balíčku, kontaktujte naši zákaznickou linku a my vám obratem pošleme nové zboží.
Vyberte, kde chcete výrobek vrátit
Dopravce
Potřebujete poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo e-mailem.
Po–Pá 8–17 So–Ne 10–14 hod.
Často kladené dotazy
Mám od dopravce převzít balíček, který má viditelně poškozený obal?
Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku na zákaznické lince?
Jak mám vrátit poškozený výrobek?