Reklamace
Vyberte, kde chcete výrobek vrátit
Stačí přinést zboží na kteroukoliv výdejnu, kde s vámi sepíšeme reklamaci (formulář ke stažení ZDE).
O průběhu vyřizování reklamace vás rádi budeme informovat na naší zákaznické lince. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.
Praha
VIVANTIS a.s.,
Obchodní pasáž Oasis Florenc, Sokolovská 394/17,
180 00 Praha 8
MAPA
Více o výdejně v Praze a aktuální provozní doba
Chrudim
VIVANTIS a.s.,
Školní náměstí 14,
537 01 Chrudim II, areál kláštera,
MAPA
Více o výdejně v Chrudimi a aktuální provozní doba
- Stačí vyplnit Reklamační list (ke stažení ZDE). Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
- Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
- V případě vrácení zboží typu Smartwatch atd. je nutné odinstalovat veškeré aplikace a údaje, které byly do výrobku nainstalovány. Také zrušte registrace na doporučených stránkách výrobcem.
- Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list nebo průvodní dopis, kde bude popsána vada výroku a doklad o koupi výrobku.
- Výrobek pošlete na adresu:
- VIVANTIS a.s.
- Reklamační oddělení
- Pardubická 528, Hala 41
- 537 01 Chrudim
- Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.
- Informace o průběhu vyřizování reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.
Často kladené dotazy
V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve. V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.
Abychom mohli co nejrychleji dohledat, o kterou objednávku a které zboží se jedná, doporučujeme vyplnit Reklamační list (ke stažení ZDE). Pokud budete zboží posílat poštou, popište nám vadu výrobku, kterou u nás uplatňujete, co nejpřesněji.
Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě. Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil při přepravě.
Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.
Ano, při reklamaci příslušenství, doporučujeme dodat i hlavní výrobek. Obecně platí, že příslušenství není možné samostatně reklamovat.
V servisu vám sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus.
V takovém případě můžete reklamaci dořešit:
- osobně na kterékoliv výdejně Vivantis,
- poslat přímo na reklamační oddělení Vivantis:
- VIVANTIS a.s.
- Reklamační oddělení
- Pardubická 528, Hala 41
- 537 01 Chrudim
- Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.
K dořešení vaší reklamace budeme potřebovat:
- opravný/montážní list
- záruční list (pouze u výrobků, kde servis k vyřízení reklamace požadoval záruční list)
- kopii dokladu o prodeji.
- Výrobek, pokud na opravném listě není zapsáno, že výrobek si servis ponechal.
Na základě zaslaných dokumentů posoudíme vaši reklamaci, následně vás budeme kontaktovat.
Místo doručení opraveného nebo vyměněného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek můžeme doručit na vámi vybranou výdejnu nebo přímo na vámi udanou adresu.
Kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku.
S velkou pravděpodobností o ně přijdete. Součástí opravy v autorizovaném servise je uvedení zařízení do původního továrního nastavení. Doporučujeme vám pravidelnou zálohu dat ve vašem zařízení.
Ano, je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu.